Gå til innhold

Kommer jeg inn på utesteder lørdag etter 12 når jeg blir 18 år søndag?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen vet om jeg kommer inn på byen på lørdag etter klokka tolv når jeg blir 18 på søndag? Det er jo tross alt søndag etter klokka 12, men jeg har hørt noen si mye forskjellig, som f.eks at jeg ikke kommer inn før dagen etter bursdagen min pga dem ikke kan vite når på døgnet jeg er født osv.

Noen som kan komme med et definitivt svar på dette?

Endret av henrikw92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Lurer på om noen vet om jeg kommer inn på byen på lørdag etter klokka tolv når jeg blir 18 på søndag? Det er jo tross alt søndag etter klokka 12, men jeg har hørt noen si mye forskjellig, som f.eks at jeg ikke kommer inn før dagen etter bursdagen min pga dem ikke kan vite når på døgnet jeg er født osv.

Noen som kan komme med et definitivt svar på dette?

Nei, men du kan være heldig.

Ifølge loven er sjenke dagen den dagen det begynner( klønete skrevet, husker ikke helt hvordan det ble forklart)

Så skal du ut lørdag, må du ha fylt 18 senest lørdag, men som sagt du kan være heldig.

Husk at kommer sjenkekontrollen kan utestedet miste bevilgningen sin pga du er der å drikker.

Endret av boraca
Lenke til kommentar

De jeg kjenner kommer som oftest inn, liksom som en gave da liksom.

Du har jo heller ikke noe å tape på det?

Vel, er hjemme alene i noen uker og skal ha bursdagsfest i helga, men er kjekt å vite om jeg skal ha festen på fredag og dra på byn på lørdag eller om jeg skal ha fest på lørdag. Og er alltid kjipt å dra på byn sammen med kamerater som er 18 for å finne ut at du ikke kommer inn :hrm:

Men tror ihvertfall jeg ringer til utestedet der de fleste som er 18 her pleier å dra på i morra ,og hører om de vil slippe meg inn eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...