NicholasWalker Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Heisann, jeg har en webhost og jeg har lyst til å lage en hjemmeside med forum da. Hadde en call of duty clan med hjemmeside som jeg hadde laga og forum men fikk ca 20-30 medlemmer på 1 måned så jeg ga opp. Jeg kan mysql, php, html og photoshop! Så jeg spør dere: Hva bør jeg satse på? Hva tiltrekker folk? Hva får medlemmer til å "henge" på forumet? Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hva skal du med et forum? Er ikke diskusjon.no bra nok? Hva bør jeg satse på? / Hva tiltrekker folk? Prøv noe som ikke er på alle andre forumer. Så de velger ditt forum fremfor andres. Og ikke minst må du være en av dem som kan en god del innenfor temaet, hvis ikke er det pointless hele greia. . . En chat hadde kanskje fenget mange? En chat hvor alle medlemene kan snakke sammen felles, og der kan man få rask hjelp i steden for å vente på at noen svarer på forumet i første omgang. Skulle det vise seg at det vil bli en god del medlemer, sier det seg selv at mange også vil bruke forumene flittig når det ikke er nok folk pålogget til å svare på det dem eventuelt trengte hjelp med. Hva får medlemmer til å "henge" på forumet? Få mange medlemmer, jo flere blir det. Folk velger gjerne store forumer, sier seg selv. Er ingen ekspert innen område men prøvde så godt jeg kunne Peace! - Stubba Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Hva skal du med et forum? Er ikke diskusjon.no bra nok? Hva bør jeg satse på? / Hva tiltrekker folk? Prøv noe som ikke er på alle andre forumer. Så de velger ditt forum fremfor andres. Og ikke minst må du være en av dem som kan en god del innenfor temaet, hvis ikke er det pointless hele greia. . . En chat hadde kanskje fenget mange? En chat hvor alle medlemene kan snakke sammen felles, og der kan man få rask hjelp i steden for å vente på at noen svarer på forumet i første omgang. Skulle det vise seg at det vil bli en god del medlemer, sier det seg selv at mange også vil bruke forumene flittig når det ikke er nok folk pålogget til å svare på det dem eventuelt trengte hjelp med. Hva får medlemmer til å "henge" på forumet? Få mange medlemmer, jo flere blir det. Folk velger gjerne store forumer, sier seg selv. Er ingen ekspert innen område men prøvde så godt jeg kunne Peace! - Stubba Takk for svaret ... Men jeg vet ikke hva jeg skal lage det om.. Hvis du forstår hva jeg mener... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Nvm Endret 4. august 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Nvm hva da? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nvm hva da? Nvm=Never mind=Bare glem det. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ikke for å være negativ, men det høres ut som et dødfødt prosjekt. Å starte en nettside fordi du har en plass å ha den på er feil rekkefølge. Først kommer idéen, og så kommer det tekniske. Hvis du må spørre etter forslag, slik du gjør nå, så kan jeg her og nå si at det ikke vil bli noen suksess. Et forum er uansett ikke det letteste å starte opp. Alle kan få opp en side med all nødvendig funksjonalitet, men utfordringen ligger i å få brukere. Da må du komme med noe unikt som du brenner for, og som ikke allerede dekkes av noen andre. Kanskje kan du tilby et forum som kjøres med jernhånd for å opprettholde kvalitet, eller motsatt et liberalt forum som ikke fjerner noe. Kanskje har du interesse for noe som ikke er tillatt å diskutere andre steder. Poenget er at du må komme med noe nytt, som tiltrekker folk fordi det er noe som ikke finnes andre steder. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva med å leie siden ut til en eller annen bedrift? Da har du "trygg" inntekt, og penger til å starte en ny side uansett Lenke til kommentar
livingman Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 har hørt at pedofile betaler dyre mengder for annyonyme forum. også kan du selge ip'en deres til polti :!: får du ikke noe for og andmelde forhold til polti vis det ender i straffe sak ? : :!: :!: men on topic: hva er meningen med forumet ? penger ? yust beacuse ? osv Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvor mange brukere satser du på? Et forum med samme kaliber som diskusjon? Det krever nok en hel del arbeid ikke bare å starte opp, men å vedlikeholde etterpå så lenge forumet varer og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå