HåkonN Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 La merke til i fjor at prisene steg noe akkurat i Juni, men regnet med at det bare var tilfeldig, og som alle vet går jo prisene litt opp og ned. Nå skal jeg kjøpe meg en ny PC og har over en mnd sjekket litt priser. Samme gjelder i år. Prisene går opp i Juni, i noen tilfeller ganske mye. Så hva er spesielt i juni? Alle får feriepenger og skattepenger, og handlefriheten blir litt større da. Mange som kliner til med ny PC denne mnd, og da lurer jeg litt på.... Gjør butikkene dette bevisst for de vet at salget går opp denne mnd? Er det ren tilfeldighet? Noen oppsett kan fort bli 1000-2000,- dyrere enn det de var for en mnd siden... med så mye de selger snakker vi MYE penger her.... Lett å skylde på generell prisøkning av datakomponenter, og begynner en butikk fortsetter jo de andre... det er tross alt $$$..... Noe å tenke over, eller er det helt på jordet det jeg sier? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hmm.... jeg synes iallefall at å kjøpe PC på denne tiden av året er idiotisk, og trudde ikke det var mange som gjorde det... jeg mener, du sitter jo ikke mye på PC'en om sommeren, og hva er vitsen med å bruke masse penger på en PC i Juni, når den er utdatert når du skal begynne å bruke den i august ? bedre å kjøpe PC på høsten vel, det er jo da man virkelig bruker den Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 tja, du bruker jo ikke pcen fullt så mye om sommeren, det er nok lurere å kjøpe pc om høsten men har du vært uten pc en stund så er det ikke lett å vente ett par måneder ekstra med å kjøpe - selv om det er sommerferie. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 tja, du bruker jo ikke pcen fullt så mye om sommeren, det er nok lurere å kjøpe pc om høsten men har du vært uten pc en stund så er det ikke lett å vente ett par måneder ekstra med å kjøpe - selv om det er sommerferie. Nei, hva skal man finne på når det regner ute og man ikke har noe pc å sitte foran?? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå