Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Bruker: Anfalll Deltagernivå: Pingle Utstyr: Nikon D80 + 50mm f/1,4, 18-135mm f/3,5-5,6, 105mm f/2,8. Uke 1:Godt og blandet Uke 2:Kun 50mm. Uke 3:TBD Uke 4:TBD Under utarbeiding Endret 9. august 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 1. august Her er en liten bildeserie av en fugl. Sikkert mye morsommere for meg siden jeg så det med egne øyne. For å forklare kort så var fuglen uheldig og ble skremt av folk som kom litt for nærme, så den gikk sakte bakover uten å se seg for, og fikk seg en liten aha-opplevelse når den oppdaget at den gikk utenfor kanten. 3. august Det er vel første gang jeg prøver å ta bilde av stjernehimmelen, og det gikk vel så som så. Prøve autoinstillinger i PS bare for å se, men det ble abre værre da. Tok det i forbindelse med at jeg ventet på nordlyset som det var en del snakk om, men så ikke noe særlig til det siden det var overskyet her da. 5. august 6. august 7. august 9. august Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Morsomt med den fuglen. Likte 7. og 9. veldig godt ved første øyekast. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Flere godbiter her. Likte spesielt godt 7. august! Litt annerledes strå-bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå