Gå til innhold

MW2 problemer: Ønsker å oppnå nuke.

Anbefalte innlegg

I over et halclvt år sikkert har jeg prøvd å spille MW2. DET GÅr bare ikke. Jeg kommer bare til predator missile før jeg dør. Jeg spiller på PS3. Hjelp! Jeg vil nå nuke. En annen ting også .....spillet lar meg bare spille på vacant, fuel, derail, karichi, og rundown.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en killstreak på 26. Jeg er dritt lei av å spawje hosbfienden, eller bli plaffet ned rett rundt hjørnet. Trenger mann en stratergi eller? Ingen av vennene mine her spiller det på PS3. Men jeg har noen fra utlandet, har heller ikke mic...

Lenke til kommentar

Jeg er dårligere en deg i MW2, men spiller dog på 360, og min høyeste killstreak er 43, har hatt 2 nukes. Bare få med noen venner på boosting :p Kommer skjeldent til/over predator selv, og jeg kjører alltid hardline.

Du er en av de som ødelegger for alle andre. Tipset ditt er latterlig, og vil ikke hjelpe han. Han virker interreser i å spille legit, og ikke som en jævla booster.

Mitt tips. Prøv å sjekk ut litt commentaries på youtube hvis du trenger tips.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er dårligere en deg i MW2, men spiller dog på 360, og min høyeste killstreak er 43, har hatt 2 nukes. Bare få med noen venner på boosting :p Kommer skjeldent til/over predator selv, og jeg kjører alltid hardline.

Du er en av de som ødelegger for alle andre. Tipset ditt er latterlig, og vil ikke hjelpe han. Han virker interreser i å spille legit, og ikke som en jævla booster.

MW2 er FUBAR og kan ikke ødelegges mere. Ser på avataren din at du spiller BC2, det er et ordentlig spill det.

Men greit, jeg skal komme med et ordentlig godt tips. Spill singleplayer delen først, det burde lære deg basic kontroller osv. Øk også vanskelighetsgraden etter vert som du blir bedre. Singleplayer delen er faktisk ganske kul, men dog kort.

Lenke til kommentar

MW2 er FUBAR og kan ikke ødelegges mere. Ser på avataren din at du spiller BC2, det er et ordentlig spill det.

Men greit, jeg skal komme med et ordentlig godt tips. Spill singleplayer delen først, det burde lære deg basic kontroller osv. Øk også vanskelighetsgraden etter vert som du blir bedre. Singleplayer delen er faktisk ganske kul, men dog kort.

Ett godt svar, og gode tips.

Ja, BFBC2 er ett skikkelig spill. Lite frustrasjon i det, hehe! Ganske balansert. Men gikk litt tilbake til Modern Whatisthis shit etter at lvl 50 ble nådd. hehe!

Lenke til kommentar

Har aldri hatt nuke, men har heller aldri gått for det. Jeg kjører alltid Predator-Harrier-Pave Low/Chopper Gunner

Har hatt killstreaks på 26, men det er faktisk veldig lenge siden da jeg ikke kunne spillet så godt. Nå som jeg tenker "strategisk" får jeg som regel ikke høyere enn 15-16 i killstreak om jeg er heldig. Jeg blir også drept mye etter 1,2 eller 3 kills, men så lenge jeg har flere kills enn deaths på slutten av runden er jeg igrunn fornøyd :)

Ikke stress så mye med ting, det er tross alt bare et spill som er ment å ha det gøy med mens man spiller.

Personlig er jeg mye mer opptatt av å oppnå diverse våpen "achievements". Fikk 1000 headshots og 2500 kills med Intervention for en stund siden, og det føltes mye bedre enn å oppnå en og annen høy killstreak for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...