gohando5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 I over et halclvt år sikkert har jeg prøvd å spille MW2. DET GÅr bare ikke. Jeg kommer bare til predator missile før jeg dør. Jeg spiller på PS3. Hjelp! Jeg vil nå nuke. En annen ting også .....spillet lar meg bare spille på vacant, fuel, derail, karichi, og rundown. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er dårligere en deg i MW2, men spiller dog på 360, og min høyeste killstreak er 43, har hatt 2 nukes. Bare få med noen venner på boosting Kommer skjeldent til/over predator selv, og jeg kjører alltid hardline. Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har en killstreak på 26. Jeg er dritt lei av å spawje hosbfienden, eller bli plaffet ned rett rundt hjørnet. Trenger mann en stratergi eller? Ingen av vennene mine her spiller det på PS3. Men jeg har noen fra utlandet, har heller ikke mic... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan det være at du spiller på konsoll? Hvis du er vant til Cs foreksempel så er det lurest å spille på pc. Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Kan det være at du spiller på konsoll? Hvis du er vant til Cs foreksempel så er det lurest å spille på pc. Spiller på PS3, men jeg var dårlig på CS også, jeg lurer på hvordan bli god i FPS? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvis du skal bli god i FPS spill så legger du ned kontrollen, og begynner å spille med de store guttene. 4 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er dårligere en deg i MW2, men spiller dog på 360, og min høyeste killstreak er 43, har hatt 2 nukes. Bare få med noen venner på boosting Kommer skjeldent til/over predator selv, og jeg kjører alltid hardline. Du er en av de som ødelegger for alle andre. Tipset ditt er latterlig, og vil ikke hjelpe han. Han virker interreser i å spille legit, og ikke som en jævla booster. Mitt tips. Prøv å sjekk ut litt commentaries på youtube hvis du trenger tips. 2 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Spill MW1. Det er ikke så random og går på skills heller en flaks Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Spill MW1. Det er ikke så random og går på skills heller en flaks Tror det blir enda vanskeligere, bortimot umulig faktisk, for han å få nuke i MW1.......... Endret 5. august 2010 av bas Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er dårligere en deg i MW2, men spiller dog på 360, og min høyeste killstreak er 43, har hatt 2 nukes. Bare få med noen venner på boosting Kommer skjeldent til/over predator selv, og jeg kjører alltid hardline. Du er en av de som ødelegger for alle andre. Tipset ditt er latterlig, og vil ikke hjelpe han. Han virker interreser i å spille legit, og ikke som en jævla booster. Mitt tips. Prøv å sjekk ut litt commentaries på youtube hvis du trenger tips. MW2 er FUBAR og kan ikke ødelegges mere. Ser på avataren din at du spiller BC2, det er et ordentlig spill det. Men greit, jeg skal komme med et ordentlig godt tips. Spill singleplayer delen først, det burde lære deg basic kontroller osv. Øk også vanskelighetsgraden etter vert som du blir bedre. Singleplayer delen er faktisk ganske kul, men dog kort. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Se på gameplay videoene til Ec1baller eller som han het på PSN før, codemajic. codemajic spiller på ps3 og var verdens første til å nå lvl 70 prestige 10. Jeg har lært en god del av han så jeg håper du også kan få noe ut av videoene hannes. ^^ Link: http://www.youtube.com/user/Ec1baller Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Her er resultatet av pingtest.net, er det raskt nokk får å spille så jeg ikke kommer på high ping servere? Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg må vell ikke spille 24t i strekk? Går det å bli pro m. Qt om dagen? Hvilken internett levrandør burde mann ha? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg er dårligere en deg i MW2, men spiller dog på 360, og min høyeste killstreak er 43, har hatt 2 nukes. Bare få med noen venner på boosting Kommer skjeldent til/over predator selv, og jeg kjører alltid hardline. Du er en av de som ødelegger for alle andre. Tipset ditt er latterlig, og vil ikke hjelpe han. Han virker interreser i å spille legit, og ikke som en jævla booster. Mitt tips. Prøv å sjekk ut litt commentaries på youtube hvis du trenger tips. MW2 er FUBAR og kan ikke ødelegges mere. Ser på avataren din at du spiller BC2, det er et ordentlig spill det. Men greit, jeg skal komme med et ordentlig godt tips. Spill singleplayer delen først, det burde lære deg basic kontroller osv. Øk også vanskelighetsgraden etter vert som du blir bedre. Singleplayer delen er faktisk ganske kul, men dog kort. Ett godt svar, og gode tips. Ja, BFBC2 er ett skikkelig spill. Lite frustrasjon i det, hehe! Ganske balansert. Men gikk litt tilbake til Modern Whatisthis shit etter at lvl 50 ble nådd. hehe! Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Jeg er så leibav 1 kill og så død. Kansje jeg skulle kjøpe xbox? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg er så leibav 1 kill og så død. Kansje jeg skulle kjøpe xbox? Ikke kjøp deg en til konsoll bare for at du suger i MW2! Kjøp det til pc, mye bedre. Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Jeg er så leibav 1 kill og så død. Kansje jeg skulle kjøpe xbox? Jeg kan ikke kjøre det på pc'en, og familien vil ikke kjøpe ny. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da får du bare øve. Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Jeg er så leibav 1 kill og så død. Kansje jeg skulle kjøpe xbox? Jeg kan ikke kjøre det på pc'en, og familien vil ikke kjøpe ny. Håper ikke det betyr å spille 24t i døgnet? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har aldri hatt nuke, men har heller aldri gått for det. Jeg kjører alltid Predator-Harrier-Pave Low/Chopper Gunner Har hatt killstreaks på 26, men det er faktisk veldig lenge siden da jeg ikke kunne spillet så godt. Nå som jeg tenker "strategisk" får jeg som regel ikke høyere enn 15-16 i killstreak om jeg er heldig. Jeg blir også drept mye etter 1,2 eller 3 kills, men så lenge jeg har flere kills enn deaths på slutten av runden er jeg igrunn fornøyd Ikke stress så mye med ting, det er tross alt bare et spill som er ment å ha det gøy med mens man spiller. Personlig er jeg mye mer opptatt av å oppnå diverse våpen "achievements". Fikk 1000 headshots og 2500 kills med Intervention for en stund siden, og det føltes mye bedre enn å oppnå en og annen høy killstreak for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå