Hanzo Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Yes, I all hovedsak klipp og lim fra komponentråden tror jeg. Har funnet følgende på lager hos Dustin: CORSAIR 6GB DDR3 XMS3 INTEL I7 9XX DOMINATOR 1600MHZ (3X2GB) 1 479,00 kr GIGABYTE GA-X58A-UD3R X58 S-1366 ATX 1 799,00 kr INTEL CORE I7 930 2.8GHZ 8MB S-1366 2 399,00 kr Har også et GFX460 kort på vei, og vurderer veldig å gå for to i SLI. Jeg er bittelit skeptisk til Gigabyte, har ingen erfaring med disse selv, men det virker som du får utroli mye for pengene i deres hovedkort. Er Asus fan, men de koster jo fort det dobble av det jeg ser? Noen grunn til å velge eller gjøre noe anderledes? Har vippa endel frem ogtilbake med dette vs. i5 760, men den ekstra kostnaden ved i7 plager meg ikke veldig, så om det er en liten ytelsesgevinst i dette er det nok verdt pengene. Jeg har et eldre Silverstone kabinet, usikker på model, men det kan være så mye so, 5 år gammelt. Er det noen grunn til å mistenke at dette oppsettet kommer til å produsere vesentlig mer varme en mitt nåværende Q6600 med GTS8800 512MB oppsett gjør? Ser dagens versjoner av kabinet har mye mr utlufting, spesielt i bunn og topp mens dette drar luft fra fronten ut og på baksiden. Er det naturlig å tro at jeg bør oppgradere kabinet i samme omgang for å unngå problem med varme? Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Tror jeg bytter ut hovedkortet med et ASUS P6X58D-E. Noen som har noen kommentarer til dette med varme og behov for kjøling? Lite lyst til å gå på en smell 4 timer uti installasjonen av ny maskin Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tror jeg bytter ut hovedkortet med et ASUS P6X58D-E. Noen som har noen kommentarer til dette med varme og behov for kjøling? Lite lyst til å gå på en smell 4 timer uti installasjonen av ny maskin ville heller satset på 5850 CF.. eller 5870CF! da har du vertfall opgraderings muligheter som og legge på 1 til eller 2 till til 4x av 5850/5870* men GTX460 1GB er godt sli ^^ total bang for the buck^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå