Spotify Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei! Er det lov og streame politiradio til nett igjennom en privat nettside? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Slik jeg har forstått det er det helt lov til å lytte til politiradio, men det er ikke lov å ha det i en bil. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Mener på at du har lov å ha den, men ikke å bruke den... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg vil bare legge til at det nå er tilnærmet umulig å (lovlig) streame politiradio, da flere og flere politidistrikter går over til kryptert samband. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er lov å høre på, men bare så lenge man ikke skjønner språket som snakkes, Norsk i norge. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er lov å ha politiradio på stream og oppbevare en radio som ta imot deres frekvenser. Det er derimot ikke lov å ha den i en bil. Asker & Bærum, samt Oslo politet som jeg vet nå har gått over til frekvenser som ikke er mulige å lytte til. Lenke til kommentar
Spotify Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Det er lov til og høre på det hjemme vet jeg.. Men det var ikke det jeg lurte på.. Lurte på om jeg hadde lov til og streame det på nett.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er lov til og høre på det hjemme vet jeg.. Men det var ikke det jeg lurte på.. Lurte på om jeg hadde lov til og streame det på nett.. Ja, men bare om kvaliten er på under 64kbps og i et EU godkjent lydformat. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Når/om du gjør, gi gjerne link her:D Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 bare google det, finnes flere. Lenke til kommentar
Spotify Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Når/om du gjør, gi gjerne link her:D Dette blir på Helgelands området.. Men her har du noen andre politi radioer fra andre områder.. http://www.kjeltring.com/content/view/40/68/ Søk gjerne på google for og se om det er noe i ditt område.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå