Traktorkongen123 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) . Endret 15. mai 2012 av Traktorkongen123 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skal du starte på VG1? Da jeg gikk VG1 gikk jeg i klasse med en som hadde gått to år yrkefag tidligere, og jeg er rimelig sikker på at han fikk fritak fra kroppsøving. Om han hadde rett på det, eller om skolen bare var snill, vet jeg dessverre ikke. Han fullførte uansett ikke året. Farlig å ha for få timer... På VG3 Påbygg har du rett på fritak om du har fagbrev, men det er kanskje ikke så relevant i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Traktorkongen123 Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) . Endret 15. mai 2012 av Traktorkongen123 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det forstår jeg, men til syvende og sist har du vel ikke så mye valg hvis det viser seg at du ikke får fritak. Hør med rådgiver på skolen. Om han/hun ikke vet det, så kan vedkommende i hvert fall sjekke det opp. Lenke til kommentar
Traktorkongen123 Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) . Endret 15. mai 2012 av Traktorkongen123 Lenke til kommentar
Chomonbabe Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 eg fikk no fritak i alle allmennfag når eg gikk GK for andre gang, gikk og vg2 for andre gang å igjen fikk fritak i alle allmennfag så etter rett skal du få fritak i gym og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå