voidDraw() Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Fikk nettop Sidewinder X4, men jeg får ikke Spotify til å fungere slik jeg vil. Jeg kan bytte sang imens jeg har Spotify vinduet oppe, men ikke når jeg f.eks spiller. Så er det noen som vet hva jeg må gjøre? Bruker Win 7 HP 64bit. Endret 4. august 2010 av MarB Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har samme problemet, hos meg dukker windows media player opp når jeg trykker på "spill av" knappen. Trenger også hjelp! Lenke til kommentar
EyN Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sjekket on spillet ikke bruker akkurat de "macro" knappene du har på musa? Ellers så må du gjør samme som han nedenfor. Om ikke det funker får du bare lete etter svaret i google hadde samme mus problem at den bare ville til windows media.. Det er noe i installering i musa, prøv å installer musa med den cd'en du fikk emd når du kjøpte musa Gi meg tilbakemelding på hvordan det gikk Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hehe, det funket å avinstallere programvaren som fulgte med. Har ikke bruk for de makro-knappene uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå