dragon95 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er det noen som har noen smoothie oppskrifter som er gode og proteinrike? Jeg har en selv da.. Men kan godt å ha flere så man kan variere litt Oppskrifta mi: - 1/2 pose med frossen skogsbær - 2 små yoghurter med vanilje - Liten skvett med eplejuice (bare for å gjøre den litt mer flytendes..) - 1 måleskje med proteinpulver 1 Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Sånne frossenbærpakker fra Coop syntes jeg funker bra til Smoothie Er vel bare å legge ved proteinpulver for å gjøre den proteinrik Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Sånne frossenbærpakker fra Coop syntes jeg funker bra til Smoothie Er vel bare å legge ved proteinpulver for å gjøre den proteinrik Må jo nødvendigvis ikke være fra Coop da Forsovidt så er det jo bare å ta i proteinpulver for å få den proteinrik ja Men du har ikke en oppskrift som du har prøvd ut og som er god? Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Gjør igrunn det samme som deg:p Litt bær og vanilje yougurth+ appelsin juice er alltid godt Fant forsåvidt noe på iform.no Milkshake1 banan 2,5 dl skummet melk 1,5 dl frosne bær, for eksempel jordbær og blåbær Kjør alt sammen i en blender til du får en glatt blanding. Havre smoothie med banansmak 1 dl skummet melk 1 banan 1 dl lettkokte havregryn 5ss splenda ( hva nå enn "splenda" skal bety ) Alt blandes i en hurtigmikser, isbitene til slutt. Eggeplomme og banan smoothie Porsjoner 2 2 stk eggeplomme 3 dl appelsinjuice 1 stk liten banan ½ beger yoghurt naturell 1 ss honning Kjør ingrediensene i en food processor. Drikken helles i glass og serveres kald. Endret 4. august 2010 av MST Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Andre ting du kan bruke - Cottage Cheese og Naturall Skyr. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 min ser sånn ut: lagd selv 100g frosne jordbær 100g vanilje youghurt 20-30g proteinerpulver 2dl melk 1 banan jeg synes det vartfall er godt 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Når jeg mekker er det karb jeg vil ha så protein drikker jeg utenom. 1 pose " Fantasy" gul pose fra bunnpris, banan og bringebær er det i den. Dette slenger jeg i blenderen sammen med 2-3 dl eplejuice, tilsetter til den blir tynn nok til å helle ut. Skraper ut med skje ikke flytende som vann. Det er den beste jeg har fått til, tar 15 sek å lage. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er det noe karbs i en sånn pose med banen og bringebær da? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 /facepalm Du vet at banan og bringebær omtrent utelukkende består av karbohydrat? (samt vitaminer/mineraler) Det er <2g fett/protein per 100g i de fleste frukter. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) + eplejuicen. Banan er full av godsaker ca 25g karb pr 100g. 160kcal fra de 400g bær + 130 kcal fra eplejuice. ca 70g karb. Endret 9. august 2010 av War Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Mager kesam (evt med vanlije) er vel også brukbar til smudi. Tiner dere bæra eller brukere dere de frosne? Endret 9. august 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Frossen, jeg vil ha "is-aktig" og ikke saft. Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 200 Gram jordbær 100 Gram blåbær 2 Dl kokosmelk 2 Teskjeer melis(kan droppes hvis det blir for søtt) 4 isbiter Det er grunnoppskriften, kan supplere med flere frukter/annet om ønsket. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ferskpresset appelsinjuice, et par egg, en banan, litt yoghurt og noen bær. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Frossen banan. Melk. Proteinpulver. Enkelt og godt. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 - Litt frosne jordbær - Noen druer - Noen blåbær - 1-2 yoghurt naturell - En dæsj sitronsaft (syre hever smaken på frukt og grønt) - Isbiter - Protein hvis du trenger Det meste av frukt kan brukes, funker ypperlig! Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant en kul side med mye oppskrifter: http://pimpmyproteinshake.blogspot.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå