katjablond Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 hei, jeg har en Packard Bell iMedia A5510 NCD, og jeg leter overalt på google og packard bell og acer sin hjemmeside. men jeg finner ikke drivere til dataen, og jeg måttet reinstallere hele software. noen som vet hvor jeg kan lete eller om et operativsystem som fikser drivere selv? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 hei, jeg har en Packard Bell iMedia A5510 NCD, og jeg leter overalt på google og packard bell og acer sin hjemmeside. men jeg finner ikke drivere til dataen, og jeg måttet reinstallere hele software. noen som vet hvor jeg kan lete eller om et operativsystem som fikser drivere selv? Hvis du er villig til å betale litt kan du abonnere på driveragent.com. Har selv brukt det i mange år og funnet drivere til 99% av alt jeg har brukt for. Anbefales. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis du er åpen for alternative operativsystemer kan Ubuntu være verdt en titt. Linux har såvidt jeg vet størst ut-av-boksen-kompatiblitet med hardware og hvis du er villig til å bite i det sure eplet og bruke en halvtime på å lese deg opp sånn i starten fremfor å bli frustrert over at ting ikke gjøres akkurat som i Windows så er det ingen skremmende overgang. Gjorde dette selv for et par måneder siden og er storfornøyd! Lenke til kommentar
katjablond Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 hei, jeg har en Packard Bell iMedia A5510 NCD, og jeg leter overalt på google og packard bell og acer sin hjemmeside. men jeg finner ikke drivere til dataen, og jeg måttet reinstallere hele software. noen som vet hvor jeg kan lete eller om et operativsystem som fikser drivere selv? Hvis du er villig til å betale litt kan du abonnere på driveragent.com. Har selv brukt det i mange år og funnet drivere til 99% av alt jeg har brukt for. Anbefales. jeg fant en billigere måte som er GRATIS! .. når man er ung og dum som jeg var og ikke har erfaring med alt på dataen så trykker man vilt som F og gjør alt mulig så dataen kræsjer da tar man en CD, går på enhetsbehandling og legger inn navne på driverne elns derfra så man mister ALLE driverne på dataen XD, funka jævla fint med cden min pga står navna på ALLE driverne og sånn jeg hadde installed den gangen , så da vet man det , skriv opp navnet på driverne manuelt når man får dataen, eller last ned alle software til alle driverne og legg dem på minnepenn eksempel, så har man dem til dataen senere PS: TUSEN TAKK FOR ALL HJELPEN DERES , takk for de gode tipsa<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå