zeezy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Lenge siden sist Driver og lager et scorings program til Windows mobile i Visual Basic, og har da støtt på et problem med det å faktisk lagre scoren, hvordan kan jeg da gjøre det slik at du kan lagre det og så hente det fra lenge etter? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Quick and dirty løsningen kan være å lagre i en kommaseparert tekstfil (CSV). Nå kjenner ikke jeg Windows Mobile noe særlig, men hvor effektivt er det å kjøre og bruke en database til å lagre i? Jeg har en mistanke om at en del telefoner vil slite med det. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 trenger vel egentlig ikke noen skikkelig database, men istede en form for å lagre kamper lokalt på telefonen Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er vel dette SQL Server Compact er til. Ellers har du andre løsninger som Db4Objects. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå