Cruentus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg vurderer på det sterkeste å kjøpe Cooler Master HAF 932 AMD Edition men etter og ha sett denne videoen. Så ser du ut som at det "røde" i fronten ser ut som "reddish pink" Altså ikke blodrød som jeg gjerne ville hatt det eller som jeg ville forbindet med AMD rødfarge. Så jeg trenger tips/råd til lakkere det blodrødt. Siden jeg spør er fordi jeg ikke har vært borti noe med å lakkere kabinett før. Vurderer også å lakkere det sort inni. Takk på forhånd. http://www.youtube.com/watch?v=_562RnBMxmI Lenke til kommentar
Doktor9 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 HW har en casemod-guide, der man får litt tips angående lakkering også. Se HER! Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Se der ja. Det var jeg ikke klar over. Takker så mye for infoen Doktor9 Har forresten bestilt kabinettet nå. Lenke til kommentar
Doktor9 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Du blir nok fornøyd med det:-) Har selv 922, og er meget godt fornøyd. Kan være fargen i video'n lyger litt, leste at det skulle være racing-rødt, men er enig i at den så rosa ut i filmsnutten. Endret 4. august 2010 av Doktor9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå