MrLee Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hei er det mulig å justere lyden på bakhøytalerene på et 5.1 set, uavhengig av front/center? jeg er nemlig i den situasjon at de vegg monterte back speakerene er litt lengre fra meg enn front, og dette er noe jeg ikke kan gjøre såå mye med...så det hadde vært fint om de spillte litt høyere, slik at de ikke drukner i fronten... noen som har peil? det går bare å justere høyre/venstre uavhengig i winodws control panel, under lyd har forøvrig Win XP, Audigy Player og Logitech z640 Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 jeg får til dette med et program som heter mixer som følgte med driverene til det interne c-media lydkortet mitt Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 MrLee: Se på fjernkontrollen (altså den du stiller på lyden med). Ser du en greier du kan skru på som heter "BALANCE"? rear=bakre front=fremre. Dette funket med meg, har forrsten Creative Inspire 5300! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 er ikke no "balance" på min...bare "fader" og "center"...som jeg ikke har peil på hva gjør...rtfm ja... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Fikk du ikke med noe program da du kjøpte lydkortet? Installer det, så kan du garantert stille det der! Det kan man hvertfall med nForce lydkort... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 duh, me so stupid! fant det takk for tipset uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå