gerrardo Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har akkurat startet på 75mg venlafaxin krka (efexor) , Etter å ha brukt cipralex i noen mnd tidligere. Er det normalt at jeg vil få en down periode nå i begynnelsen? Hvor lang tid vil det ta før medisinen begynner å virke? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Er det normalt at en blir verre før medisinen begunner å virke? Merker det nå, på dag 2. Det var ikke sånn når jeg starta på cipralex. Håper noen vet! Lenke til kommentar
Marte Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er nok forskjellig fra medisin til medisin. Man kan ofte bli verre før man blir bedre. Som regel så kan det vel ta noen uker før man oppnår full/stabil effekt. Men nå er ikke jeg noen lege, og snakker kun ut i fra egne erfaringer. Ta heller å kontakt fastlegen din/psykologen/psykiateren din. De vet nok! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, det er normalt, vil stabilisere seg etter et par ukers tid. Om ikke får du kontakte legen din. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Okei. takk. For dere skjønner, nå først etter jeg slutta på cipralex så skjønner jeg at den hadde ganske god effekt på meg. Men ikke så god som jeg skulle ønske, så ville gi denne (efexor) en sjangse. Og om det er normalt at man blir værre før det blir bedre, så må jeg vel bare ta tiden til hjelp? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 eller er ikke det riktig? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Jeg må bare fortelle at nå er det 3. dagen på efexor, psyken er langt nede, angst som bare det. Har tatt 3 sobril i tilegg i dag, men hjelper ikke noe serlig. Jeg begynner å lure på om jeg kanskje burde holde meg til cipralex, den hjalp meg jo sykt mye da, angsten forsvant nesten helt, tvangen ble bedre, men ikke helt borte, men det kan man kanskje ikke regne med av bare en pille. Hva tror dere? Håper noen gode folk vil hjelpe meg nå Lenke til kommentar
Amtiskawz Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er andre dagen på Efexor og merker faktisk noe, om litt "ustabil", men positiv endring. Skulle vel heller ikke starte å virke skikkelig før etter en uke, og da doble dosen. Noe kvalme og litt tørr i munnen, men vil påstå at det er en liten pris å betale mot det å gå å ønske at man ikke var i live hver dag. Håper det begynner å virke mer etterhvert. Lovende er det hvertfall Lenke til kommentar
Amtiskawz Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Tar forresten litt Sobril i tillegg jeg og, og er ikke alltid virkningen av den er like god.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå