Hveding Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Hey! Hadde tenkt og lage en skikkelig film av il 2 sturmovik 1946, men så er det jo text over alle fly. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne det ? Noe i configen som kan endres på ? Mvh patrick. Emnetittel er endra så den betre beskriver kva tråden handlar om. Ein speltittel åleine gir for lite informasjon om trådens innhald.-ttt Endret 5. august 2010 av ttt Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 går ann å stille av i settings. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Genialt spill. Håper du legger ut filmen her !!! Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Er du helt sikker ? Kan ikke finne det inne på sturmovik spillets meny. Endret 4. august 2010 av Hveding Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Fant ut, men det kan jeg bare justere på når jeg skal velge hvor "REALISTISK" selve game play'et skal være. Men om jeg recorder så skal se klippet etterpå i sturmovik's sin avspillings mulighet, så går det ikke ann og fjerne de textene :S Noen, hjelp. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Recorde med et program som Fraps eller WeGame mens du spiller? Endret 5. august 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Små hakker da, så blir vanskelig "stilige" ting i spillet. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Små hakker da, så blir vanskelig "stilige" ting i spillet. Bruk WeGame da! Lagger ikke Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Hehe. Sant nok, men jeg har alltid hatt et merkelig problem med wegame. Når jeg har recordet ferdig det, så skal jeg inn og hente filene å legge dem inn i sony vegas... Men slutter mappen og svare, og dermed må jeg inn dit og hente filen/filene på nytt, men det samme skjer hver gang. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Ja da skal jeg laste opp il 2 sturmovik filmen Men kan LÅVE dere at den blev overhode ikke noe spesielt bra xD Jeg gidder ikke og ordne noe serjøs movie av det spillet enda... Tar det litt senere, kommer opp på nett før jul kanskje But stay tuned ! jeg laster crapet opp på youtube og legger link her i morgen Masse feil i filmen men jeg legger ut halvferdige arbeide. Endret 17. august 2010 av Hveding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå