Lightboy Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Hei.Jeg har ett problem som jeg har slitt med en stund nå,faktisk helt siden vista.Jeg har et gigabyte ga-x48-ds5 hovedkort med innebygd realtek lydkort som jeg har prøvd å få til 5.1 lyden på.Problemet er det at jeg får lyd kunn i center og den bak til høyre.Har prøvd å oppdatere lyddriverne uten hell.Jeg bruker et bilema lydanlegg som jeg kjøpte for en del årsiden.Jeg hadde aldrig problemer med det så lenge jeg brukte windows xp. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Kan du fortelle hva inngang du bruke, settings i Realtek senteret og hva driver du lastet ned. Anbefale du laste ned driveren fra Gigabyte. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 15. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Beklager var litt sein til å svare her.Jeg brukte den blå utgangen(right front),og lyd drivern jeg brukte var r2.51.Jeg fant ut av hva feilen var,det var den ene høytalerutgangen bak på suben som var ødelagt,jeg åpnet subkassa og der var det en krets som var svid.Har kjøpt meg ny høytalere fra logitech og et eksternt lydkort fra creative nå så nå har jeg 5.1 lyd i gjenn:D Endret 15. august 2010 av Lightboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå