Noiz Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Eg veit det er ein tråd om Guest pass, men eg har meir tru på at eg får rask svar her, og eg trenger litt rask svar. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kanskej ikke så raskt svar, men ja jeg er ganske sikker på at saven følger battlenet kontoen så når du kjøper spillet bruker du bare samme kontoen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Regner med det funker som WoW, at du bare oppgraderer den kontoen du har med Guestpass Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mission progressen og achievements blir lagret på Blizzard sine servere. Men saves/loads midt i game, ligger lokalt på din egen PC. Dersom du kjøper spillet og lager en ny battle.net account - vil du miste det du har gjort. Men dersom du oppgraderer til SC2 fullversjon på samme battle.net account som guestpass er på - kan jeg ikke skjønne annet enn at progress og saves blir liggende lagret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå