Romis Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Er det noen her som ser på The Colony Experiment? Serien handler om en gruppe på 10 mennesker, som lever i et postapokalyptisk miljø. De er satt i et område som er laget for å forestille en postapokalyptisk event. De 9 menneskene har hver sine talenter som de bidrar til gruppen men, han ene er f.eks en ingeniør, en person er ekspert på strøm, en er handyman, sykepleier, mekaniker, biolog, NASA forsker osv. De må kjempe om mat, og vann og andre ressurser for å leve. De må også holde vekk mennesker som prøver å stjele maten deres, og utrydde området de bor på. Veldig spennende TV-Serie, og sesong 2 kommer snart i usa. Start diskusjonen1! Endret 4. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Rett opp min gate! Men hvorfor finner jeg ikke noe info noe sted? Ikke noe på øya engang. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Søk etter '' The Colony ''. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Starta å se på dette og Masterchef USA i forrige uke. Er sånn halveis i sesong 1, men sesong 2 har vel starta? Tenker på amerikanske, aner ikke om det noe britisk utgave. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Spoiler. Bør ha sett episode 1: Er det noen andre her enn meg som føler at de blir alt for lite iakttatt av '' Marauders '' og folk som vil stjele ting fra de? Endret 4. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå