EmilWIKLA Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei Jeg trenger hjelp med min htc hero. Jeg satt på sjermsparer lås hvor man lager et mønster. En person tuklet med moblien min å prøvde å åpne telefonen for mange ganger. Nå må jeg taste inn googelkonto men jeg husker ikke bruker navnet... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Doktor9 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Prøvd å slå av og på igjen? Tror du får nye forsøk på å åpne den da.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Da har du et problem. Låsen er der for å beskytte telefonens innhold, så tipper eneste muigheten er da og ta en hard reset. Dette vil da slette alt innhold på telefonen. HARDRESET: Ta ut og inn batteriet. Trykk ned og hold HJEM og TILBAKE knappene, og så slå på telefonen mens du forsetter og holde HJEM og TILBAKE. Trykk på MENY, når den har jobbet ferdig. Endret 4. august 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
EmilWIKLA Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Takk for svar ) Lenke til kommentar
xain Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 har opplevd det der sjøl. vis du ikke husker googlekonto'en din da må du bruk update servic du kommer til å miste alt du har. men etter du har tilbaketstill til fabrikkinnstilingene kan du ta update så får du et program på xperia som du kan ta sikkerihetskopi til neste gang det skjer igjen da mister du ingenting : ) er litt dårlig til å forklar men håper du skjønt hva jeg ment Lenke til kommentar
Doktor9 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Minnekortet blir ikke berørt av reseten, så hvis du har aktivert automatisk backup av telefonen skulle det vel gå bra? Lenke til kommentar
xain Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Minnekortet blir ikke berørt av reseten, så hvis du har aktivert automatisk backup av telefonen skulle det vel gå bra? jeg trur det ja Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tusen takk for hjelpa Jeg gjorde samme tabben med en kompis sin tlf i dag :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå