stian-hg Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Har egentlig sett ut Sony Ericssons X10 Mini Pro som den ideelle for meg og har ventet noen uker på at den skal komme på lager. I mellomtiden har jeg lest om blandt annet problemer med MS Outlook synkronisering og begynner å tvile litt på den. Noen konkrete behov: Størrelse: har telefonen i bukselommen, min nåværende telefon SE K800i har målene 105 x 47 x 22 mm og veier 115 gram. Den nye telefonen kan gjerne være noe høyere og bredere, men helst ikke tykkere. MS Outlook 2007 synkronisering (ikke Exchange) er et must og hadde håpet på å kunne foreta denne synkroniseringen automatisk via det trådløse nettet hjemme. Er dette mulig med noen telefoner (uten bruk av Exchange) i det hele tatt, eller må jeg fysisk foran PCen? Telefonen må ha god respons, takler ikke trege menyer. God tilgang på nytteprogrammer. Telefoner jeg har funnet interessante er HTC Desire, Samsung Galaxy S og Sony Ericsson X10 Mini Pro da. Edit: Spotify er forresten et must :-) Endret 4. august 2010 av stian-hg Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kjøp HTC Desire! vanvittig rask tlf. og tilfredstiller alle behovene du har, hadde jeg vært deg hadde jeg valgt bor MINI PRO pga. liten skjerm som igjen gjør det vanskelig å tyde E-Mail, jeg hadde også valgt bort Galaxy S pga. batteri levetid, og fordi av mange faktisk har problemer med den ovre lengre tid, jeg jobber med telefoni så kunder har kommer til meg og sagt at de har slitt med treghet og dårlig trykkbelastning etter hvert. altså den tar dårlig imot signalene fra fingrene dine når du "toucher". I tilegg så er Desire nærmest når det gjelder strl. du beskrev på din nåværende tlf. Lykke til;) Lenke til kommentar
Jente-1991 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har egentlig sett ut Sony Ericssons X10 Mini Pro som den ideelle for meg og har ventet noen uker på at den skal komme på lager. I mellomtiden har jeg lest om blandt annet problemer med MS Outlook synkronisering og begynner å tvile litt på den. Noen konkrete behov: Størrelse: har telefonen i bukselommen, min nåværende telefon SE K800i har målene 105 x 47 x 22 mm og veier 115 gram. Den nye telefonen kan gjerne være noe høyere og bredere, men helst ikke tykkere. MS Outlook 2007 synkronisering (ikke Exchange) er et must og hadde håpet på å kunne foreta denne synkroniseringen automatisk via det trådløse nettet hjemme. Er dette mulig med noen telefoner (uten bruk av Exchange) i det hele tatt, eller må jeg fysisk foran PCen? Telefonen må ha god respons, takler ikke trege menyer. God tilgang på nytteprogrammer. Telefoner jeg har funnet interessante er HTC Desire, Samsung Galaxy S og Sony Ericsson X10 Mini Pro da. Edit: Spotify er forresten et must :-) For bare noen dager siden kjøpte jeg meg, sony ericsson vivaz pro. Er kjempe fornøyd med hele telefonen. har ikke funnet noen feil med den ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå