audunms Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ..men stiller med en sjelden kombinasjon. Les mer Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 stusser litt på at dere sier at tastaturet kommer med norske bostaver, har ikke sett dette i butikkene enda. Og på bildet er det jo svensk tastatur? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 *gjeeeesp* Move along people, nothing new to see here.. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 stusser litt på at dere sier at tastaturet kommer med norske bostaver, har ikke sett dette i butikkene enda. Og på bildet er det jo svensk tastatur? Dette er informasjonen vi fikk fra Sony Ericsson: NB: Testeksemplaret har ikke æ, ø og å på tastaturet, men telefonene som selges i det norske markedet vil ha dette. Disse kommer også med 8GB minnekort, og støtter minnekort opp til 32GB. Øretelefonene som følger med telefonene i Norge er MH710, som også representerer en viss ”step up” i forhold til testeksemplarene. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) stusser litt på at dere sier at tastaturet kommer med norske bostaver, har ikke sett dette i butikkene enda. Og på bildet er det jo svensk tastatur? Dette er informasjonen vi fikk fra Sony Ericsson: NB: Testeksemplaret har ikke æ, ø og å på tastaturet, men telefonene som selges i det norske markedet vil ha dette. Disse kommer også med 8GB minnekort, og støtter minnekort opp til 32GB. Øretelefonene som følger med telefonene i Norge er MH710, som også representerer en viss ”step up” i forhold til testeksemplarene. Okei takk får info Har lurt på dette lenge, selv om jeg har vært i flere butikker har de ikke klart å svare meg på dette.. Eneste de sa var at X10 Mini Pro hadde norsk tastatur. Endret 5. august 2010 av didas1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Og hvor er android på denne da:( Lenke til kommentar
Eiland Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tastaturet er på norsk. Sitter med Vivaz pro ved siden av meg her En super mobil uten noe å klage over! Bildene er supre, videoen er super, knappen bak er ikke vanskelig å håndtere i det hele tatt, tastene blir drit enkle bare man blir vant med dem og det er rett og slett en super duper mobil!! Lenke til kommentar
Eiland Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tar tilbake det jeg skrev tidligere. Møkkatelefon Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tar tilbake det jeg skrev tidligere. Møkkatelefon :!: Lyst til og utdype det litt? Lenke til kommentar
mikkimikk87 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg kjøpte denne telefonen til dama (Eiland) for en og en halv uke siden og den er allerede på reparasjon. Bortkasta penger. den henger seg opp støtt og stadig. en Tap/tap situasjon for den som kjøper den Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Og hvor er android på denne da:( Enig. Hadde det vært android på den så hadde "heroen" blitt reservetelefon ganske fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg