EyN Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Moonlight Strippers Strippers fråm Nårway Ultimate Strippers Strip My Pants Off Nårway's 92 strippers Lykke til! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg likte den siste. Mine forslag var egentlig bare morsomme fordi det var én jente og en gjeng gutter. Slutty-image er viktig i russetiden. Lenke til kommentar
paalov Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Får jeg bygge videre på hansern sitt forslag.. fritzlmobil kontroversielt klingende navn med en mørk satirisk undertone. Perfekt! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fritzl-trenden er vel over nå, man må jo ha noe mer aktuellt for å være en av de hippe kidza. (For å være skikkelig teit selv må jeg si jeg ikke kom på noe. ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Da var navn bestemt, og vi endte opp med "Billig lykke" fordi det passet temaet, samt at vi fikk hedret Joachim "Jokke" Nielsen i samme slengen. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ikke halvparten så bra som "Max Anus"! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Ikke halvparten så bra som "Max Anus"! Det får gå Folka i bilen mente ikke det appelerte til temaet, samt at vi har en som forguder den filmen i bilen, så ble nokså nedstemt gitt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg likte Joseph Fritzls Rolling Basemen best. Endret 23. august 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå