Sameboe Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Yeah, da var forberedelsene til russetiden min begynt, jeg er i en bil med 4 andre (2 gutter og 2 jenter) Vi har en Ford Transit 78 modell, og har valgt ut temaet strippeklubb til bilen. Men vi sliter med å finne navn med litt shwung over! Noen forslag der ute? Takker på forhånd. Endret 23. august 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 "Bestemors stue". Likte den av en eller annen grunn Jeg vil ha flere forslag folkens!! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Boobs of norway! Kanskje mye bedre på kun jentebuss... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Pussy Wagon. Yeah, kind of oppbrukt Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ett eller annet med pole? Eller stang(strippestang)på norsk Pole vault kanskje? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Syns dog konseptet ikke passer på en 2 gutter 1 jente buss. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Pussy Wagon. Yeah, kind of oppbrukt Derfor jeg skrev det. Alle russebiler heter jo det omtrent. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 One girl - and some poles Fantastisk forslag Keep em comeing! Lenke til kommentar
Horge Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 jeg er i en bil med 3 andre (2 gutter og 1 jente) Ble litt i tvil om du var inkludert i de to guttene, eller om det ble tre med deg; men hvis dere bare er to gutter og en jente så kan dere jo kline til med: Two boys one b-cup Bytt om nødvendig ut "b" med riktig bh-størrelse. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 One girl - and some poles Den var fantastisk. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg synes den er passe slesk, samtidig som det spiller litt på strippetema. Kan jo lage andre varianter også: - One girl - different poles - The Poles feat. One Girl Man kan lage mye artig. Selv hadde vi stjernetema på bilen og da ble navnet selvfølgelig "StjerneExpressen". Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 pole mobile. do ringe vi bringe. norwegian moose stripers. drunken girls needs our poles to stand upp. q-tip love vehicle. ( bare male tuppene hvite. evnt surre litt garn) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Update: Var visst to jenter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Da kan du bygge videre på forslaget over her, "Two girls, one pole". Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Max Anus (ref. Max Manus) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Joseph Fritzl Party Wagon. Joseph Fritzl rolling basement. Ingenting med stripping å gjøre, men er gøye navn. Endret 7. august 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå