Jakoozie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 PC-spillere må vente nok en gang. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fable II var en av pådriverne til at jeg kjøpte 360. Det er for kjedelig om alle titler skal bli utvannede multiplatform greier som ikke er optimalisert for noen plattform. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 å sende inn kommentaren bekrefter du at du har lest våre retningslinjer. Og følger vanlig nettiDen som venter.. Hva skjedde her!? Iallefall, den som venter. venter på noe godt. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Enig med Theo343, både på hvorfor jeg vurderte 360 og når det gjelder kvalitet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Forstår godt hvorfor de utsetter det på PC! Så slipper de mye av piratkopieringen! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Forstår godt hvorfor de utsetter det på PC! Så slipper de mye av piratkopieringen! Gjør de? Hvorfor? AtW Lenke til kommentar
magneman Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Forstår godt hvorfor de utsetter det på PC! Så slipper de mye av piratkopieringen! Gjør de? Hvorfor? AtW Fordi man da vil "tvinge" folk til å kjøpe spillet til konsoll istedet for til PC, derfor vil de som kanskje helst vil ha PC-versjonen heller skaffe seg xbox-versjonen som kommer tidligere. Blir allikevel piratkopiering, men de som ikke klarer å vente vil kanskje heller betale litt med en gang framfor å vente på å piratkopiere det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Forstår godt hvorfor de utsetter det på PC! Så slipper de mye av piratkopieringen! Gjør de? Hvorfor? AtW Fordi man da vil "tvinge" folk til å kjøpe spillet til konsoll istedet for til PC, derfor vil de som kanskje helst vil ha PC-versjonen heller skaffe seg xbox-versjonen som kommer tidligere. Blir allikevel piratkopiering, men de som ikke klarer å vente vil kanskje heller betale litt med en gang framfor å vente på å piratkopiere det. Går da for pokker ann å piratkopiere til konsoll også? Iallefall jeg gjør det ofte. Skal laste dette ned til Xbox 360, og kjøpe til PC. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Forstår godt hvorfor de utsetter det på PC! Så slipper de mye av piratkopieringen! Gjør de? Hvorfor? AtW Fordi man da vil "tvinge" folk til å kjøpe spillet til konsoll istedet for til PC, derfor vil de som kanskje helst vil ha PC-versjonen heller skaffe seg xbox-versjonen som kommer tidligere. Blir allikevel piratkopiering, men de som ikke klarer å vente vil kanskje heller betale litt med en gang framfor å vente på å piratkopiere det. Det er da like lett å puiratkopiere til 360? Og hvrofor så lang ventetid om dette er tilfellet? AtW Lenke til kommentar
magneman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er ikke lettere å piratkopiere til konsoll, er ingen vits i å late som heller. Dessuten er det mange færre som piratkopierer til konsoll. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er ikke lettere å piratkopiere til konsoll, er ingen vits i å late som heller. Dessuten er det mange færre som piratkopierer til konsoll. Nå sa jeg vel go merke "like lett", piratkopiering til konsoll består av chipping eller liknende (mer stress), men etter det er det bare å kopiere plater (mindre stress), samlet sett vil jeg si det er like enkelt. Og er det færre? Hvor mye færre snakker vi om? AtW Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er ikke lettere å piratkopiere til konsoll, er ingen vits i å late som heller. Dessuten er det mange færre som piratkopierer til konsoll. Nå sa jeg vel go merke "like lett", piratkopiering til konsoll består av chipping eller liknende (mer stress), men etter det er det bare å kopiere plater (mindre stress), samlet sett vil jeg si det er like enkelt. Og er det færre? Hvor mye færre snakker vi om? AtW Last ned, brenn ut. Done. PC: Last ned, installer, crack ol., spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg