Manlulu Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skal begynne å utvide film samlingen min igjen nå, og da er det kun blu ray det skal gå i. Jeg har og lyst å starte med noen bokser ala http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0000A0I10 Fint om filmen kommer i en heftig boks, og gjerne med figurer eller hva du vil kalle det. Dette skal til slutt inn i et dedikert hjemmekino rom. Igjen: Det må være i blu ray (om det ikke kommer til å komme på blu ray, så funker det med vanlig dvd) Noen som kan komme med noen forslag? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Her har du en haug med Blu-Ray Bokser iallefall. Ingen med figurer desverre... Her har du en side med forslag om hvordan du fort lager en samling Her har du forskjellige film-serier Sist men ikke minst, her finner du kanskje noen forslag til hva du kan søke etter =) Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 ahh herlig. takker mye bra å lese igjennom her. gleder meg til å få kommet igang me samlingen Lenke til kommentar
Berfen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 James Bond collection Tror det kun er dvd versjonen som kommer i tøff stålkoffert desverre, men her er værtfall skikkelig god filmer http://www.blu-ray.com/movies/James-Bond-Blu-ray-Collection-Volume-1-and-2-Blu-ray/1154/ Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 hmm det stemmer.. den var ganske tøff og spesiell ja virker som blu ray ikke er så etablert som dvd enda på denne fronten.. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Her er ett lite utvalg av de litt mer spesielle tingene i BD samlingen min; Ellers er det noen godbiter her; Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Min favoritt er uten tvil denne: Ikke bare har den fantastisk bildekvalitet, men selve boksen er jo nydelig. Eller så har vi denne som er ganske så lik: Gone with the wind kan du kjøpe HER The Wizard of OZ kan du kjøpe HER Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) å fyyy hærlig samling hvordan er det å bestille av amazone.com? er det noe jeg burde vite om? virker som de har mye god saker der Endret 5. august 2010 av Manlulu Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Du bør vite at alt over 200 kroner blir det toll på. Det kan fort bli mye penger ekstra. 25% av prisen pluss 100 kroner om jeg ikke tar feil. Om du skal bestille flere ting under 200 kroner, så bør du dele opp bestillingen. Eller så er det fint å bestille derfra. Bestilte selv Gone With The Wind versjonen, og den ankom i perfekt tilstand. Anbefaler forsåvidt blu-ray utgavene som er formet som en liten bok, er veldig pene å ha i samlingen. Dr. Strangelove [blu-ray] North by Northwest (50th Anniversary Edition Blu-ray Book) Amadeus (Blu-ray Book) The Shawshank Redemption (Blu-ray Book) Doctor Zhivago Anniversary Edition (Blu-ray Book) Poltergeist (Blu-ray Book) Batman (20th Anniversary Edition Blu-ray Book) The Green Mile (Blu-ray Book) How the West Was Won (Blu-ray Book) [blu-ray] JFK (Blu-ray Book) Bonnie and Clyde (Blu-ray Book) Natural Born Killers (R-Rated Cut) (Blu-ray Book) One Flew Over the Cuckoo's Nest (Blu-ray Book) Endret 5. august 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå