makingFaces Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skal på min very first festival til helga, RaumaRock seff. Men så gikk det nettopp opp for meg at jeg ANER jo ikke hva jeg må ha med; huskelista består foreløpig av: Vin Cider Øl Vodka Telt Sovepose Men... Hva mer? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Åh, angrer en smule på at jeg ikke kjøpte Raumakoffpass (Malakoff rockfestival og Raumarock i ett).. Malakoff var herlig! Men ja, til saken: Siden du skal ha telt og sovepose vil jeg anta at du skal sove på campen. Våtservietter (type intim) Støvler eller andre tette sko Tykk genser og gjerne stilongs til kvelden (det blir kaldt om natta) Solbriller og solkrem Antibac Jeg foretrekker å gå med lette klær på dagtid (en ledig kjole feks), og så kle på meg etter hvert som det blir kaldt. Ved å ta på tights/stilongs, genser og ullsokker om kvelden trenger man ikke å ha med to forskjellige antrekk, og man minsker bagasjen littegrann. Det er også best å pakke i sekk (ikke bag). Nå er ikke RaumaRock noen diger festival da, så det viktigste er egentlig å tenke praktisk, så går det helt fint. Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Viktigste er å Ikke ha med noe man ikke kan miste Ting jeg alltid glemmer som kunne vært kjekt å ha med er: Regnjakke/poncho - selv om det er meldt sol så vet man aldri. Badetøy - foretrekker det framfor å bade i undertøyet/naken. Liggeunderlag/pute - ikke undervurder komfor, ta gjerne to av hver. Solbriller - fortgjort å glemme Og helt generelt ta med dobbelt av alt (ink alkohol), ting forsvinner fortere enn man aner. Lykke til med din første festvial, det går nok bra! Endret 4. august 2010 av Yahmaan Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Regnponcho og badetøy ja, typiske ting som er veldig fort å glemme, særlig siden det (her jeg bor) stort sett er vær som ikke krever noen av delene. Så er det sikkert lurt å ta med lommekniv, gaffateip og dorull/tørkepapir, og jeg tenkte faktisk nettopp å ta med dobbel mengde av det meste, sånt som sokker og undertøy og mat og drikke. Gleder meg nå Lenke til kommentar
Kosepute Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Våtservietter og antibac, jepp, it`s a must.Og kondomer kan vel være greit viss du ikke er i et forhold hvor dere allerede har ordnet med slike ting Lommelykt kanskje? Og lommekniv/leatherman kan være kjekt. Endret 4. august 2010 av Kosepute Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det eneste du trenger er et tomannstelt og donger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå