IntelAmdAti Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Denne konspirasjonsteorien må sees på som et tankeeksperiment, såvidt jeg vet finnes det ingen beviser verken for eller imot og det er dermed ingenting å debunke/bevise. Bare et scenario man kan drøfte om er sannsynlig eller ikke. Konspirasjonsteori: Mennesker bortfører andre og romvesener får skylden Årsak: Visse organisasjoner eller selskaper kan kanskje ha behov for å utføre eksperimenter på mennesker, hvis eksperimentene er ulovlige må det utføres i det skjulte og gjerne på intetanende mennesker. Forklaring: Tenk deg at et større for eksempel legemiddelselskap trenger testkaniner for ulovlige produkter eller for noe som er helt etisk uforsvarlig og som ikke tåler medias søkelys - hva kan de gjøre? Kan de bortføre mennesker på et øde sted mens de er kledd ut som romvesener? Tenk deg at en stakkar som blir bortført er dopet ned og det lille han ser i ørska er noe som ligner et romskip og romvesener. Han vil gjerne tro han ble bortført av romvesener og ikke av mennesker, og hva skjer i tiden etter denne hendelsen? Han kan anmelde saken til politiet men siden han blir stemplet som "nutcase" vil neppe politiet sette inn de store resurssene for å finne gjerningsmennene. Hvis du var politisjef ville du ha jaktet på angivelige romvesener? Og ikke nok med det, selv om offeret skulle oppdage bløffen og si sannheten til politiet - at mennesker kledd ut som aliens bortførte ham - så vil politiet gjerne ikke tro på den historien heller og folk vil stemple offeret som "nut case". Jeg har sett intervju med folk som mener de er blitt bortført av romvesener på Discovery Channel og jeg tenkte med en gang "hahaha nutcase!", og dette fikk meg til å tenke opp denne teorien. Dersom dette ikke har skjedd så må det være en genial plan for firma eller regjeringer som trenger prøvekaniner.. Det er jo overhodet ingen sjanse for å bli tatt, for de som avslører deg vil aldri bli trodd med sine konspirasjonsteorier.. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det var ingen dårlig teori faktisk, men jeg tror nok ikke det er slik. Det er særdeles vanskelig å holde slikt som dette tett, noen personer ville nok lekket det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Det er særdeles vanskelig å holde slikt som dette tett, noen personer ville nok lekket det. Jeg vet ihvertfall at jeg hadde holdt munn hadde jeg visst om noe slikt, folk ville tro jeg var sinnsyk 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så lenge man har dyr til å teste på så hvorfor gå gjennom styret med å kidnappe et menneske? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvorfor kan ikke bare legemiddelselskapet drepe forsøkspersonene når de er ferdige med testinga? Slik jeg ser det vil det være mye enklere enn å stage kidnapping av aliens... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Enig. Finnes nok av folk i verden som ingen vil savne, hvorfor ikke ta de og kvitte seg med de etterpå? Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Forsovet en bra teori.... Men det finnes mennesker som lar seg bli testet for penger. (Selv om det er ulovlig) Eller tenk på uland der mennesker nesten gjør alt for penger. De selskapene kan jo gjøre sine tester der hemmelig De risikerer samtidig å bli tatt når dem går rundt og kler seg ut som ET og borfører folk. Tror nok de velger heller betale folk... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Hvorfor kan ikke bare legemiddelselskapet drepe forsøkspersonene når de er ferdige med testinga? Slik jeg ser det vil det være mye enklere enn å stage kidnapping av aliens... Kanskje de trenger å følge opp testpersonen over lengre tid? Eller gjøre gjentatte eksperimenter? Se hvordan det går? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Blir nesten som når mennesker fanger et dyr, merker det og slipper det ut igjen - bare litt mer komplisert prosedyre og formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå