benjamin84 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hey, har nettop fått bygget min nye PC, men sliter litt med driverne til grafikk kortet. Vanligvis med ATI drivere (correct me if i'm wrong) får du egne menyer under "avansert" i properties på desktopen, og i tillegg et lite ATI icon med diverse funksjonalitet nede i høyre hjørne. Jeg har prøvd de catalyst 3.4 driverne jeg fant på www.sapphiretech.com og de jeg fant på www.ati.com (for Powered by ATI), men ingen av de gir meg noen muligheter for instillnger (søker bl.a. etter AA/AF og litt slikt) Hvilke drivere burde jeg ha for mitt system? Skal overklokke så fort jeg får alt stabilt, foreløpig har jeg litt problemer med lyden (tror det er relatert til Radeonen, ettersom lyder bare detter ut i spill, aldri i windows) Se signatur for specs Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Driverpakken ("Catalyst") til ATI er todelt, man har en driver-del og en kontrollpanel-del. Det ser ut som at du kun har lagt inn driverdelen - for å få opp de nevnte innstillingene, må også kontrollpanel-delen installeres. Denne skal du finne på ATI sine sider (Built By ATI, uansett produsent (gi F i Powered By ATI, den fører ingensteds etter min mening)). Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Takker! Det var der jeg hadde gått feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå