kentroan Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 I år så får vi datamaskinen Lenovo Think Pad Edge 13,3 og er usikker på om jeg skal akseptere dette. Er denne datamaskinen bra? Kan du si meg din mening. Takker på forhond. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-ThinkPad-Edge-13-Subnotebook.27216.0.html Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 For meg ser det ut til at den ikkje har cd-rom men har den det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har du i det hele tatt trykket på linken og lest testen, pluss sett på bildene? Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Thinkpad har et svært godt ry på seg innen visse miljøer, men Edge vil jeg ikke selv kalle en Thinkpad. Det er en veldig middelmådig maskin synes jeg det virker som, jeg tror den surfer litt på merkenavnet. Kun tiden vil vise om disse maskinene har det som Thinkpad gjennom årene har vært kjent for: Lang levetid. Om du vil ha en halvtraust laptop for en billig penge er nok en Edge eller alternativt en bedrifts-Dell blandt dine beste alternativer. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har trykket på linkrn. Men det såg ikke ut som den hadde cd-spiller. Jeg starter på Media og Kommunikasjon og da bruker vi fult av cder og dvder men hvis den ikke har cd-rom så er den da nesten ubrukelig i timene da. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nei, den har ikkje optisk diskstasjon. Dette kan du kjøpe eksternt. Eg gjekk forøvrig media for 5 år sidan, og brukte CD/DVD-plater særdeles lite. Med tanke på utviklinga av harddiskar og nettverkskapasitet i den tida kan eg aldri tenke meg at bruk av CD/DVD-plater har auka... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå