ThreePinkApples Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg holder på å kjøpe meg ny PC. Alle varene er bestilt utenom kabinettet fordi ingen norske nettbutikker har det på lager. (Dette gjelder: PS.no Komplett.no (Og alle som hører sammen med dem) Netshop.no Datakjeden.no Abbo.no Amentio.no HPX.no Multicom.no Dustinhome.no MPX.no Digital Impuls.no) Jeg ringte til PS for å spørre. De sa de bestillte kabinettet i Juni og har prøvd å få svar fra Cooler Master 3 ganger på hvorfor det ikke har kommet. Jeg har sjekket med Play.com og Amazon også. Play har ikke mens Amazon kunne ikke sende det til Norge. Det er dette kabinettet det snakk om: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599984 Noen som har et tips om en nettbutikk som selger dette og som kan sende det til Norge (Visst butikken er utenfor Norge? Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 abbo.no - "Kommer på lager om 3 dag(er)." Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Visst det er sant så er det tidsnok også (Skal ha PC-en 12. August) Men med tanke på at PS bestilte 6. Juni og har enda ikke fått er det usansynlig at Abbo får nå, men kan jo alltids hende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå