Timar Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Mitt snille, fine, lyseblå canon (100 IS?) kamera forsvant ned i havets dyp på ferietur, og jeg må umiddelbart få tak i et nytt et. Har ikke så mange kriterier utover: - HD videoopptak - forholdsvis lite og nett - kjapt til å ta bilder, tar mye bilder av barn og ta funker det ikke å vente to sek på utløseren. - optisk zoom Dere vet sikkert mye mer om hva annet et kamera burde inneha. Skal brukes til alt, dvs mye barn/familie/venner, også actionbilder, til ferieturfotografering og naturbilder. Men som sagt, hverdagsfotograferingen av barn er det viktigste. Pris: Så mye som trengs for å få et bra kamera, tror det gikk med 2000 for det forrige, ikke mer enn 3000 for dette. Blir kjempeglad for tips! Lenke til kommentar
Hmf Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 https://prisguiden.no/produkt/127064 Kjøpte dette i vinter, og er strålende fornøyd. Men kan ikke anbefale at jeg har så mye peil på dette. Men det er et fint kamera, veldig enkelt å bruke - og kjapt. - Hmf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå