RBW Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Razer gjør noen grep med Lachesis og relanserer musen i samme slengen. Les mer Lenke til kommentar
olz Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Håper dei er kvitt bassproblemet den gamle lachesis hadde. Den fikk ofte parkinsonanfall av bass :S Lenke til kommentar
mazix Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Håpa dei har fiksa museknapp oppsettet. Mouse 4 og 5 har motsatt plassering enn på alle andre razer musar, Kjenner du til det olz? Veit èin kan bruke software, bruka 3rd party software til macro programmering, orka ikkje installere razer berre for å skifte om knappane når dei ikkje kan ha likt oppsett på alle musane sine knappa. Lenke til kommentar
olz Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kjenner ikkje til om knappeoppsettet er annerledes nei, men det er uansett en fordel å ha driveren installert til Razer Synst alt var bra med lachesisen min helt til eg en dag skaffa pc-anlegg, då kom bassproblemet fram :/ Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Synd denne kommer til å koste rundt 7--800kr, ellers så hadde det vert et kjøp! Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Lachesisen er den beste musen jeg noen gang har eid. Men nå begynner scroll knappen å slite. Litt stiv pris (ikke værre en den gamle versjonen), men det er en mus jeg har mye glede av ( ) så blir nok et kjøp ja Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 neruen; scrollehjulet på min lachesis begynte også å slite (mistet taket i plasthjulet innenfor gummihjulet). Jeg demonterte min (én skrue) og satt dobbeltsidig tape mellom de to. Billigere enn å kjøpe ny :-) Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gleder meg stort til denne kommer. Har en god gammel Lachesis nå, men musepekeren spretter noen CM til siden helt uten grunn av og til, begynner og bli litt irriterende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå