Gå til innhold

Hvordan setter jeg opp et email system?

Anbefalte innlegg

Hvordan setter jeg linker og styr? :shrug:

Jeg skal sette opp et "Kontakt oss" system på siden min. Jeg har fått eg slikt system av en kompis, men ingen av oss vet hvordan vi skal sette det opp. :oops:

Filene som utgjør dette systemet er: 3 htm-filer og 3 php-filer. Navnene på disse er: epost, send og sendt.

Kan noen hjelpe meg å sette det opp? :wink:

Takk på forhånn :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du vil at noen skal hjelpe deg, så tror jeg det ville vært en liten fordel å supplere med filene. Ingen her som kan lese disse filene med telepatiske evner så vidt jeg vet....

Kan ikke du det, Neo, eller gjør stuntmannen det og? :wink:

Lenke til kommentar

Du trenger bare å endre i sendt.php. Her må du bytte ut e-post adressen hvor det står [email protected] med den e-posten adressen hvor du vil at skjemaet skal bli sendt.

Du trenger egentlig ikke å bruke html-filene. Bare bruk php-filene, men du må "bake" inn resten av siden inn i disse filene. Det vil altså si at alt som er oppgittt i de 3 php-filene er det som skal til for å få ting til å fungere, men det er bare skjeletten, ser jo ikke akkurat bra ut..

Skjønte du det?

PS! Den første siden man kommer til er epost.php, resten går av seg selv når du skjer scriptet i aksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...