Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.

Stream  

129 stemmer

1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

• Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9

Anbefalte innlegg

Det bør vel heller være beste 4. plassen som tar den 16. spotten da? Fremfor trekning, så gir det folk insentiver til å kjempe selv om de ligger dårlig ann/ikke kan ta tredjeplass.

Enig med denne. Hvis man noterer resultatet i alle bo3, og en av "taperne" har mye 2-1 tap og kanskje en del 2-0 seiere så bør han prioriteres fremfor de som ikke har wins ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foresten vi må vel ha noen regler i forhold til live-stream? (vet de hadde problemer med folk som cheata og fikk folk til å si va som skjedde via live stream i sc: bw)

bare vist vi skal ha d(så d var no snakk om d)

Er vel bare å legge inn en delay på et par min så går det bra. Må ikke være 100% live...

Lenke til kommentar

Siden det vanskelig å finne et godt system med 46 og umulig med 47, 47 er et primtall og det er derfor ikke mulig å dele opp i jevne grupper, så er det to stykker som ikke får blitt med. Beklager, men sånn er det bare.

Jeg driver nå å setter opp gruppene, bruker random.org.

Da var vi i gang! Sjekk det ut i første posten! Tok to kamper i gruppespillet, ikke tre. Det hadde blitt veldig mange kamper.

Endret av Flin
Lenke til kommentar
Gruppe 2:

Forum Daraim

forumnavn: makri

Forumnavn: Flin

Forumnavn: Pingas

Forum: Ildflue

forumnavn: homesmasher

Forum-navn: eXclusive1337

Forumnavn: Detectable

Forum nick: Chris9

Hm, dette var ikke så ille, tror jeg. Jeg veit ikke hvor bra noen av folka i gruppa mi er. :p

Men når kan vi starte kampene, og hvordan planlegger vi hvem som skal spille mot hvem og når?

Lenke til kommentar

Alle skal spille to kamper med alle i gruppen. To ikke tre.

Har en løsning til replay opplasting, må bare fiske noe små ting.

Alt du spør om står forresten i første posten...

Du kan starte å spille nå. Hvor og når må du nesten avtale med hver enkelt i gruppa. PM er greit ellers kan denne tråden nyttes. Jeg er klar for kamp nå!

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Angående livestream, folk må da knne klare å holde seg for gode til å jukse? Er jo ingen store primier ute å går.

Det jeg satser på også. Kommer til å fikse litt delay, men jeg renger med at folk er voksene nok til at dette ikke blir et problem.

Lenke til kommentar

Hadde det vært en god idé å starte en tråd for hver gruppe? Denne tråden kan utvikle seg til å bli veldig rotete hvis alle fem gruppene skal planlegge her. Men det blir også litt uoversiktlig hvis alt skal bli tatt over PM.

Greit for meg, jeg har forresten send deg en PM. Hvis du vil game nå så legg til Flin.773

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Hadde kanskje vært en god idé. Hvis alle skal spille 16 kamper hver (to kamper mot alle i gruppa) blir det 144 kamper som skal planlegges i hver gruppe. Og ialle fem gruppene blir det 720 kamper som skal planlegges til sammen, pluss sluttspillet etter gruppespillet. Jeg er ihvertfall for at en tråd lages for hver gruppe. :p

Lenke til kommentar

Okay! Folk i gruppe 4: Jeg er ledig så godt som alle dager fra 15:30 til 22:00. Send meg en PM/ingame mld om når det passer å ta matchene.

Gruppe 4 Les Spoiler:

Satte opp en liste over ingame/forum navn så vi lett kan se hvem vi skal adde ingame:

Eksempel:

Forum: Forum-navn

Ingame: Ingame-navn #Character-code

Gruppe 4:

Forum: GrandMa

Ingame: GrandMaPwnz #???

Forum: Tortuga

Ingame: Tortuga #566

Forum: Hr Kotelett

Ingame: LlyD #???

Forum: limEmil

Ingame: LimE #353

Forum: nanotech

Ingame: DNA #554

Forum: Taakefjellet

Ingame: Unhealer #633

Forum: PerPerson

Ingame: Kristian #???

Forum: Noiz

Ingame: Noiz #353

Forum: Inusagi

Ingame: ThangNho #980

PerPerson, Hr Kotelett og GrandMa, vi trenger Character coden deres. Den finner dere ved å holde musa over profil bildet ingame.

GLHF allesammen!

Endret av nanotech
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Siden det vanskelig å finne et godt system med 46 og umulig med 47, 47 er et primtall og det er derfor ikke mulig å dele opp i jevne grupper, så er det to stykker som ikke får blitt med. Beklager, men sånn er det bare.

Jeg driver nå å setter opp gruppene, bruker random.org.

Da var vi i gang! Sjekk det ut i første posten! Tok to kamper i gruppespillet, ikke tre. Det hadde blitt veldig mange kamper.

Må man ha lik antall brukere i hver gruppe da? Er det ikke en bedre løsning å ha to grupper med ti medlemmer, slik at alle som har meldt seg på får bli med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...