Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.

Stream  

129 stemmer

1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

• Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det ikkje berre er skilla folk her, eg veit jo eg ikkje kommer til å vinne, men hadde vore gøy og kanskje vonne ein kamp :)

EDIT: Du kan update Noiz med char code: 353 viss du gidder :)

Neida, tviler på at det er mange pr0-spillere her. Jeg håper på å få en motstander som er på mitt nivå eller mindre. Men med min flaks får jeg sikkert Romis eller noe. :ermm:

Du kan sikkert legge til Charcode 622 etter mitt navn (Garnok) også, om du gidder. Så blir kanskje verden et litt bedre sted å bo på. :p

Lenke til kommentar

Tenker vi stenger av 12.00 18.08.10 og rett etter det så kommer listene.

Er dog mulig vi må ha gruppe spill siden det ikke er mulig med det opplegget jeg planlegger og antall påmeldte, litt dårlig planlagt av meg. Det kommer detaljer om dette før mandag. Må bare tenke litt.

Lenke til kommentar

Tenker vi stenger av 12.00 18.08.10 og rett etter det så kommer listene.

Er dog mulig vi må ha gruppe spill siden det ikke er mulig med det opplegget jeg planlegger og antall påmeldte, litt dårlig planlagt av meg. Det kommer detaljer om dette før mandag. Må bare tenke litt.

Ja, er vi ikke nøyaktig 16/32/64/128 spillere blir nok det ganske vanskelig å gjennomføre. :p Gruppespill blir nok den beste løsningen, for å så gå over til knockout-stage.

Lenke til kommentar

Kan vi passe på å gi beskjed om kamper i gooood tid? og vordan står d til i forhold til vist man plutselig finner ut man ikke kan komme til en kamp samme dagen (f.eks plutselige vakter på jobben etc) ?

Du har en uke på deg til å spille ferdig kampene dine, og poste resultatene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...