Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.

Stream  

129 stemmer

1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

• Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nanotech (DNA) 0:2 homesmasher (gnurk)

Replays:DNA vs Gnurk.rar

Veldig jevnt og fair game 1. Game 2 jævela cheese fra "mr.bestzergintheworld". :!: Vel var gøy så lenge det varte og ikke så skummelt man skulle tru etter alle de "i am best" postene. Gratulerer videre Homesmasher, la oss se om en zerg kan vinne hele greia :thumbup:

Endret av nanotech
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det blir med streams/commentary. Flin du sa du kunne ta noe hvis du fikk tid, men hvordan blir det? dirkete stream? delay stream? replay commentating?

hvis det skal kommenteres fra replay bør vel ikke resultat og replays postes her før kommenteringen er ferdig streamet.

Målet er å streame finalen live. Jeg sa jeg kanskje kunne streame/kommentere noe fra denne runden hvis jeg fikk tid og det var stemning for det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg rett og slett vært litt sløv og ikke tenkt litt fram i tid.

Greia er at jeg drar på en liten ferie i morra og er ikke hjemme før mandag kveld.

Så hvis du ikke har tid til å spille i morra mellom 12.00 og 15.00 limeEmil så vinner du på walkover.

Dette er fryktelig dårlig planlegging fra min side og det beklager jeg.

Lenke til kommentar

Greia er at jeg drar på en liten ferie i morra og er ikke hjemme før mandag kveld.

Så hvis du ikke har tid til å spille i morra mellom 12.00 og 15.00 limeEmil så vinner du på walkover.

går i klasse med lime, og kan si deg at han slutter på skolen 15:25, så har mine tvil på at den går opp :p

Lenke til kommentar

går i klasse med lime, og kan si deg at han slutter på skolen 15:25, så har mine tvil på at den går opp :p

jeg regna med det. uansett så er det pakking og styr så jeg hadde neppe hatt tid uansett :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...