Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.

Stream  

129 stemmer

1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

• Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9

Anbefalte innlegg

Hvordan er det opplagt at du er den beste zergen?

Never argue with a moron, they'll bring you down to their level and beat you with experience.

;)

Mysticon. :)

Tror ikke jeg kan før mandag. Store mengder øl skal konsumeres i kveld, og jeg kommer sikkert ikke hjem før mandag.

Will be in touch! :)

Hmm. starter jobb uke på mandag. men hadde vært perfekt om vi kunne fått tid på mandag :) kos deg i helga. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror jeg skal spille med touchpad mot nanotech for å gjør d mer interessant :p

Gjør det du. Kan du filme det med kamera også så vi kan få se at du faktisk spiller med touchpad (om du velger å gjøre det, jeg tviler). Det kunne ha blitt veldig interessant med mindre du har sjuke toachpad skills da :D

Lenke til kommentar

tror jeg skal spille med touchpad mot nanotech for å gjør d mer interessant :p

Gjør det du. Kan du filme det med kamera også så vi kan få se at du faktisk spiller med touchpad (om du velger å gjøre det, jeg tviler). Det kunne ha blitt veldig interessant med mindre du har sjuke toachpad skills da :D

har sjuke skills generelt, men har ikke øvd sc2 så mye på touchpad, er overraskende god i cs 1.6 tho

håper du kan ta gamesene tirs/mandag kveld muligens btw? (har god tid på tirsdag jeg værtfall)

Lenke til kommentar

Tirsdag passerd dårlig pga terning, mandag kan funke hvis vi ikke får noen spesielle lekser. Ellers foretrekker jeg ons/fre/helgen.

Onsdag/torsdag funkre veldig fint for meg og :) det gjør på dagen på lørdag også, så vel som senere på søndagen :p

Kan nok ikke så mye fredag/lørdag kveld (iåmed at selv de beste må få sosialisert seg litt (med dette mener jeg at jeg sitter offline og får folk til å tro jeg har venner))

gg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Heisann.

Har lest litt over diskusjonen som foregår her i en del Starcraft II-tråder mellom homesmasher og resten av brukergjengen og føler for å bryte inn på dette tidspunkt før det kommer helt ut av kontroll. Og som en forhåndsadvarsel, jeg vil holde øye med tråden fremover så om dere ikke oppfører dere som gullunger vil det få fatale konsekvenser (pun intended & just kidding, sort of).

Uansett; let's cut to the chase. Føler at stemningen begynner å nærme seg passe amper og ønsker ikke at det skal fortsette. De dette gjelder vet hvem jeg snakker om, hadde vært flott om dere kunne oppført dere skikkelig og ikke passivt bidratt til splid og strid.

Takk på forhånd :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Nekter ikke for at litt konkurranseånd er godt, tvert imot. Tonen til innleggene til enkelte er dog ikke helt god konkurranseånd :)

vist du hadde hatt starcraft hadde du skjønt at det er slik man snakker i sc2, bare se idra, han er op, og kanskje en av de få som kan utfordre meg i zergplay

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nekter ikke for at litt konkurranseånd er godt, tvert imot. Tonen til innleggene til enkelte er dog ikke helt god konkurranseånd :)

vist du hadde hatt starcraft hadde du skjønt at det er slik man snakker i sc2, bare se idra, han er op, og kanskje en av de få som kan utfordre meg i zergplay

HAHAHAHAHAHAHAHA.

Lenke til kommentar

Idra er et forbanna rasshøl. Siden det er jeg som har startet denne turneringen tar jeg meg friheten til å innføre en ny regel. Oppfør dere som folk, vanlig høflighet og respekt for andre mennesker.

Slik oppførselen har vært i denne tråden i det site er ikke ikke sånn man oppfører seg i SC2. Skjerp dere.

Lenke til kommentar

Idra er et forbanna rasshøl. Siden det er jeg som har startet denne turneringen tar jeg meg friheten til å innføre en ny regel. Oppfør dere som folk, vanlig høflighet og respekt for andre mennesker.

Slik oppførselen har vært i denne tråden i det site er ikke ikke sånn man oppfører seg i SC2. Skjerp dere.

Vordan er idra et forbanna rasshøl? fordi han ikke sier gg? gg er jo ikke en ting man er pålagt å si, når idra vet han er bedre enn noen (som han ikke sier med mindre det er opplagt) så innrømmer han dette, dette syntes jeg burde være allmenn aksepter, å kalle idra et forbanna rasshøl er vel litt drøyt?

Å si at idra er totalt robbet for all sosial inteligens ville vært mer ok, og mer sant

Lenke til kommentar

Egentlig ikke.

1. Turnering tråden

2. Generel diskusjon

3. Balance/rage tråd

4. Replays

5. Rase trådene

5 tråder som tar for seg så godt som alt. Men dette er helt off topic for denne tråden.

--

On Topic:

Lurer på hvordan det blir med streams/commentary. Flin du sa du kunne ta noe hvis du fikk tid, men hvordan blir det? dirkete stream? delay stream? replay commentating?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...