archongamer Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har akkurat mottatt min nye Compal KHLB2 og er så langt ganske fornøyd. Eneste jeg savner er å kunne scrolle med mousepaden, men det har jeg enda ikke funnet ut av hvordan er mulig, om det i det hele tatt er det? Noen som har denne maskina og som har funnet ut en måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Har du gått inn på innstillingene over mousepad? -- Bjørnar Rait.no Endret 4. august 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Så vidt jeg har sett finnes det ingen slik, og heller ingen program som har med denne å gjøre. Leste et sted det skulle ordnes ved å laste ned fra Windows Update, men nå har jeg lastet ned det som er uten å finne noe der heller. Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Da kan du prøve og laste ned oppdaterte drivere til den og se om de fungerer. -- Bjørnar Rait.no Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Ja var inne på samme tanken, men må innrømme jeg ikke skjønte stort av Compal sine nedlastingsider. Får lete litt mer og se hva jeg finner Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Det var mildt sagt en dårlig side, men jeg klarte og finne drivere til den her. Du kan også rote rundt her hvis du trenger noen andre drivere senere, men så dårlig side har jeg ikke sett på lenge. Edit: Fiksa linken. -- Bjørnar Rait.no Endret 4. august 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Godt det ikke bare meg som syntes det da, for mer rotete og dårlig side er jeg helt enig det er lenge siden jeg har sett. Ser ut som linken din til driveren ikke er helt i orden, for jeg får ikke trykket på den? Finner driver til den på Vista 32 og 64 bit, men ikke på Win7 som jeg har. Kan jeg bare bruke Vista sin tror du? Endret 4. august 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Funker helt fint og bruke vista drivere til W7, har ikke hatt noen problem med det tidligere. -- Bjørnar Rait.no Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Laster ned nå, så prøver vi å ser om det fungerer. Takk for all hjelp Edit: Det fungerte som bare det Endret 4. august 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå