Theecurtains Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei. Sitter på en laptop en Asus a8js og en Win7 64 bit som jeg ikke har tatt forseglingen på ennå. Grunnen er at jeg ikke vet om jeg kommer til å finne alle driverene til dette HW`et. Bør jeg bytte den til 32bit?! For endel drivere er foskjellige ikke sant?! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er en vesentlig forskjell på 32 og 64 bit ja. Hvis maskina ikke støtter 64 bit så kan du bare sende tilbake den versjonen av Win 7 og bytte til 32 bit. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Windows 7 64bit finner så og si alt. Jeg bruker det på f.eks en bærbar fra januar 2007, uten problemer. Så du bør ikke bekymre deg alt for mye. Der man ofte møter på problemer er printere og annet "sært" utstyr som man eventuelt brukte før (scanner kan være et problem også) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 kanskje er denne side av interesse for deg: http://forum.notebookreview.com/asus/453430-a8js-drivers-windows-7-64-bit.html lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå