Straydog Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei. Jeg la nylig inn Windows 7 inn på maskinen min, - hadde XP fra før. Jeg tok backup av filene jeg ville ta vare på, deriblant "Mine dokumenter". Som backup-program benyttet jeg Acronis True Image Home 2010. Jeg har imidlertid møtt et rettighetsproblem, som gjør at jeg ikke får tilgang til filene/mappene i "mine dokumenter" etter at jeg la dem inn fra backupfilen. Når jeg prøver å åpne en fil eller en mappe inne i "mine dokumenter" kommer følgende feilmelding opp: Klikker jeg fortsett kommer denne meldingen: Under "kategorien sikkerhet" kommer dette bildet: Spørsmålet er hvor er det jeg kan gi meg selv rettigheter til å få tilgang til filene mine? Håper noen kyndige vet svaret! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Du får ikke åpnet/endret brukerrettigheter ved å klikke på avansert heller? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Hei, jo jeg får opp et nytt vindu da, men jeg aner ikke hva jeg skal endre på....? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Win 7 file permissions. Du kan kikke på den beskrivelsen og da legge inn din adminbruker som eier, eller legge den til og gi den modify rettigheter eller hva du måtte ønske. 1 Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Takk for det, det løste problemet Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det var litt av poenget det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå