bjornawarjar Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Så ikke noen tidligere poster om dette i farta, så tenkte det kunne være morro å fortelle om sine beste kills i et førstepersons skytespill. 1. Joint operations. Vi spilte advance and secure på kartet twin islands da jeg så et helikopter ladet med raketter prøvde å snike seg bak basen vår for et bakholdsangrep. Jeg fyrte av en stinger etter ham og akkurat i det raketten fyker avgårde, spretter en motstander opp av gresset. Raketten treffer ham i hodet før den fortsetter videre mot helikopteret. Et lite sekund før den treffer helikopteret ser jeg det bråvender 90 grader mot venstre og begynne å falle. Så får jeg opp enda et headshot og helikopteret eksploderer. Det viste seg at fyren prøvde å hoppe ut av helikopteret før raketten traff og dermed havnet mellom raketten og helikopteret. Skapte en del latter på serveren. 2. Også Joint operations. Samme kart og modus, men annet game. En som tydeligvis er ganske ny i spillet har lastet opp en super puma full av folk og prøver å lande i basen vår. 10 meter før de er framme sender jeg en at4 rett i cocpit og helikopteret eksploderer. 18 kills ble listet på skjermen i tillegg til masse skjellsord. 3. Modern warfare 2: Vi spiller mot en klan på 5 mann. Jeg snek meg rundt et hjørne og ser det kommer 2 mann med skjold og tre mann rett bak som benytter seg av dekningen. Kaster en semtex på han som går i midten bak. BOOM!! EDIT: Fant noen skriveleifer som ble rettet. Endret 5. august 2010 av bjornawarjar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Takk for den første posten i denne sjangeren det faktisk var mulig å skjønne noe av, den var endog litt morsom. Vanligvis så er det som skrives i slike poster fullstendig uforståelig både skrevet og formulert og gjerne etterfulgt av et stort LOLZ. Bra beskrevet . Lenke til kommentar
Conspito Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg spiller ikke så mye FPS, eller det vil si aldri. Så jeg har bare et bra kill, og det fikk jeg på CS Source. Jeg og 3 kamerater spilte på en bane som består av 2 høye tårn, med en lang bro mellom dem. Avstanden til det andre tårnet var ganske lang. Det tok ikke mer enn ca 5min inn i gamet at jeg så en person som stod midt på broen. Jeg skjøt og traff han i hodet, men det viste seg at kula fortsatte og traff han andre på det laget som gjemte seg bak en kasse! Double headshot, fo sho! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Prøvde MW2 på en venns laptop for første gang. Fikk en kill spree på 5 før jeg døde av en flakse granat (den spratt i en vegg og datt ned noen trapper). Følte meg litt stolt opp til det øyeblikket ihvertfall. Endret 7. august 2010 av Lange Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 1: CS:S på LAN 3vs3 bare venner som spiller! Jeg har scout og lurer litt rundt på dust2, to igjen mot bare meg. Så bak meg så blir jeg skutt på, snur meg 180 grader rundt med kikkersiktet og av ren refleks planter et pen skudd rett i panna på fienden. Han var så nærme at hodet hans fyllte hele siktet 2: Battlefield 2 online mot ukjente. Jeg er rifleman og snoker rundt på karkan var sikkert bare 10 tilsammen på serveren. Så rundt hjørnet møter jeg en fiende, jeg får panikk og skyter som en gal mann og han akuratt det samme, ingen skudd treffer noen av oss, så drar begge fram pistolene og har en skikkelig duell, fortsatt står begge på beina, det er ikke tid til å lade om, drar frem kniven, hopper, ligger meg ned og dreper han med et solid stikk i beinet Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 1. CS:S 1on1 compo på ett lokalt lan. Hopper rundt 180 grader og får headshot. Jævlig flaks, but still. 2. Bad Company 2, 7 marksman headshots på over 400 poeng etter hverandre. Stillestående mål, enkelt å treffe. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kommer bare på en: DOD:S Er amerikaner på donner, har festet en riflegranat forran på garandrifla mi (fungerer som en håndgranat som går lenger, altså tilnærmet ingen skade ved direkte treff) runder ett hjørne og ser forskrekket en tysker ca. 30 meter unna. I panisk refleks retter jeg rifla mot ham og hører det komiske "ploppet" i det granaten farer avgårde. Treffer han i hodet, åpenbart var han så å si død fra før for han segner om, og jeg skjønner ingen ting Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har bare ett enkeltkill, men kan ta med to streaks også så det blir tre: 1. CS - for haugevis av år siden på vgs. Vi spilte litt CS på skolepcene i friminuttene, det var to hardcore-spillere i klassen og resten var mer sånn "eh, ok da". Jeg var igjen som terror mot en av disse to hardcorespillerne. Hadde AK-47, hoppet ned fra et tak og så noe bevege seg i det fjerne. Trekker av ett skudd og BOOM HEADSHOT etterfulgt av høy banning fra motstanderen. 2. BF2 - husker ikke helt hvilket kart (jeg var aldri noen stor BF2-spiller), men det var sånn flagg-domination-greie(-ish-ting-something-something). Var sniper, tok et punkt og løp bort til en bygning hvor det var vindu mot flagget. Satte claymore bak meg, og la rifla ut vinduet mot flagget. Riktig tenkt, for etter et halvt minutt kommer det 5 fra det andre laget rundt et hjørne og løper mot flagget. Jeg legger an, og skyter - 5 skudd, 5 kills. Er ganske godt fornøyd med meg selv, helt til jeg ser en tank komme rundt hjørnet. Anroper en lagkompis som jeg vet flyr rundt i heli, og han og skytter kommer og tar tanksen... 3. BF:BC2 - kartet heter vel Valparaiso (der man stormer først gjennom skog, og så ned en bakke og opp en bakke og gjennom litt skog og til en base. Tada!). Spilte defender, og etter at første base var tapt, løp jeg bort til fyrtårnet som er der. Krabbet opp, og fant at jeg så rett på Blackhawk-spawnet til attackers. Var Sniper igjen, så jeg sikter meg inn, og tar 5-6 headshot etterhvert som det andre laget forsøker å ta av med helien. Blir til slutt litt lei, så jeg kaller inn artilleri på det før jeg stikker av (og godt var det, da jeg a) var tom for ammo og b) så at det andre laget hadde skjønt tegninga) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Spiller relativt casual når det gjelder fps online, men her er noen av de jeg virkelig synnes var gode : Killzone 2 : 1 :Vi hadde i oppdrag å plante noen bomber og det var heftig skuddveksling akkurat rundt området der bombene skulle plantes, fienden hadde tatt opp plass på den ene siden av døren og slengte stadig vekk granater inn så det var så og si umulig å få gjort noe der. Jeg kom snikende dog bakifra og oppdaget at så og si alle fiendene stod samlet så jeg trillet en granat rett under føttene deres og oppnåde helt utrolige 7-8 Kills på en gang, de få overlevende tok jeg med shotgunnen (selvsagt greide jo ikke noobsa på laget mitt å få utnyttet dette til fordel og få plantet bombene men pytt pytt). 2 : Spillte som ingeniør i en bane hvor det er relativt et par gode plasser å gjemme kanontårnene, utplasserte disse veldig strategisk sånn at fiender som løp i beskyttelse ble plaffa ned. Fikk vel faktisk såpass som 10 - 15 kills med 2 kanontårn he he. Resistance 2 : 3 : I en av de massive flerspillerkartene så var det av en eller annen grunn veldig viktig å gjemme seg i akkurat et hus, jeg stod pent plassert blandt trærne i en såpass fin vinkel at jeg både var godt dekt og kunne se fienden speide ut gjennom huset med snikskytter rifla mi, kunne stå der og gå tom for kuler med i snitt 1 skudd pr kill over en god stund inntill noen endelig fant ut hvor jeg drepte dem fra ^_^ Ser uansett at jeg liker å kombinere Stormtrooper mentalitet med litt stillestående snikskyting innimellom , personlig er det gøy å jakte på fienden bak linjene deres når det går bra (men hender ofte jeg risikerer litt for mye og ender opp dau). Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Eneste er denne: http://www.youtube.com/watch?v=pcIHFy1qbc4 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Som helt fersk i BC2 fikk jeg en ganske bra en: På en eller annen vinter rush bane der på laget som skal beskytte bombene. Jeg spawnet og ser en fiende som går mot bygningen som bomben ligger i, han hadde ikke merket meg så jeg snek meg opptil han og knfiet han. Mens jeg gjorde det så jeg enda en fiende som hold på å gå inn i bygningen. Gikk etter han også, knifet han. Så enda en fyr lenger inne og knifet han også. Og enda en til som så pa han som armerte bomben. Jeg ble sett av han som armerte bomben idet jeg knifet vakten hans, og meid ned av han. Kan forøvrig nevne at jeg ikke har spilt BC2 på en stund. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 BC2: Satt på Teamspeak med en kar. Han var sånn passe forbanna for at han hadde sånn 10 deaths og 1 kill. Plutselig mens han snakker ser jeg en fyr heelt på andre siden av mappet. Drar opp T88 fyrer av 2 skudd hvor det første dreper han med en headshot. Selve killet er ikke det jeg er mest stolt over, men reaksjonen hans Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) 1: CS:S I banen de_dust, kom det 4 stykker på rekke mot meg, og jeg klarer forsyne meg å skyte ned alle på rad med m4! Og alle headshot! Der overgikk jeg meg selv kan du si... 2: Killzone 2 Samme tilfelle, bare denne gangen 6 stykker med pumpehagle, og ikke alle headshot. [EDIT] Så ble jeg tatt så klart. [/EDIT] 3: CS 1.6 Står ca 100m fra en venn av meg og skyter ham ned, et skudd, med P90. Og det var headshot ja. Rein tilfeldighet egentlig. Endret 16. august 2010 av MacJARedd Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 1. CS 1.6 (seff) De_Inferno. Jeg spiller PCW og er CT. Min posisjon er B2 sidegang. Det andre laget rusher alle sidegang og jeg tar 5 hs med usp med silencer i gunround. (Ett magasin) Og da var jeg pluselig en hacker! 2. CS 1.6 De_Dust2. Det samme, spiller PCW og er CT. Min posisjon er trapp/cw. Jeg kjører semi-eco og løper til trappen. Hopper ut og ned til midten. I luften ser jeg en kar oppe i "mørket" nedenfor T-spawn. Jeg fyrer av ett Deagle skudd og får hs i luften. Priceless! 3. CS 1.6 De_Nuke. PCW her og, men nå som Terrorist. Rusher mot "ramp" med Deagle. Hopper fra "radio-rommet" til gangen mot "rampen" og fyrer av ett Deagle skudd. HS på spottern med awm! CS 1.6.. Gode gamle dager! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Beste jeg noen gang har hatt, som var sånn halveis planlagt var når jeg spilte SWAT 4 med en klan, vi prøvde å spille ganske realistisk og gå inn taktisk, men når det ene teamet "kødda det til", og åpnet en dør inn til der hvor gisseltakerne og gislene var. Så da fikk vi beskjed av ledern vår at vi bare måtte løpe inn vi også. Ende med at jeg åpnet døra, løp inn, fyrta av to skudd, også oppdaget jeg at jeg traff 2 av gisseltakerne i huet Det er den jeg husker hittil i allefall, kommer tilbake med mer om jeg har. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Css - flashkill er alltid gøy. Og hoppe forbi døra i midt og skyte hs med USP på han som er i står i t-spawn med awp Jeg liker Denne også. Siden den ble recordet for en gangs skyld -.- Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 CS 1.6.. Gode gamle dager! Amen to that my brother! Har fått dobbel med dgl, hagle, glock (burst) og trippel med awm. Flaks, men gøy. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Var på Actiongame, et IRL FPS spill. Der kommer en kar inn i av bunkerene. Jeg sitter i mørket, plasserer et vellplassert skudd i maska. Rett etter på kommer det storm angrep. De ser meg ikke og løper til neste rom. Jeg har is i magen og følger etter. Her sitter de bak cover og får noen fine skudd på stramme gensere og rumpestumper. Endte min killstreak ved å løpe rett foran en teammate som sto å skjøt med fullauto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå