N* Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Mitt nyeste kunstverk må jeg presentere for dere antikristne her på hardware. Dette er ikke noe jeg spøker med. Jeg har lenge hatt denne troen. Å tro er å bestemme. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Uhm skal det bety noenting det bildet?? 1 Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Jeg prøvde å skrive det så rett ut som jeg greier. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nå har jeg lest det flere ganger men kan ikke si jeg finner noen mening i det. Skal det bety noe spesielt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bildet er også til de grader komprimert, du skulle lagret som png eller ihvertfal ikke brukt paint til å lagre som jpg. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Bildet er også til de grader komprimert, du skulle lagret som png eller ihvertfal ikke brukt paint til å lagre som jpg. Skjønte du noe av "budskapet"?? Eller skal det være abstrakt og uforståelig? Skjønte ikke hva den tegninga av den skia skal bety heller. Endret 4. august 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jeg har kikket på den og lest den flere ganger, uten at jeg riktig forstår hva som rent faktisk menes. Hva er budskapet, hva er tanken? Endret 10. august 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke rart dere ikke skjønner bæret. Jeg var psykotisk når jeg lagde det hehe. Jeg mente det var et viktig budskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå