Archeron Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg sitter med fingeren på "kjøp"-knappen på en HTC Desire på tele2.no nå. Jeg har Tele2 Champion fra før, og den koster bare 499kr med en bra data-pakke og videreføring av abonnementet mitt. Også har jeg lyst å teste ut Android etter to år med iPhone 3G. Android fikk jeg lyst på etter jeg så keynoten ang lanseringen av Froyo 2.2! Men jeg ser Desire'n er merket med "Android 2.1" i nettbutikken. Jeg antar dette er OS'et som medfølger, men at jeg kan oppgradere til 2.2 så fort jeg får den ja? Jeg har jo lest at Desire-eierne har fått 2.2 allerede... edit: la til "operatørlåst" i tittelen Endret 3. august 2010 av Archeron Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ja, du kan oppgradere når du får den, ihvertfall om den ikke er opperatørlåst, da veit jeg ikke hvordan det er.. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) den er operatørlåst til Tele2 jo... edit: jeg edit'et akkurat tittelen Endret 3. august 2010 av Archeron Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ved lansering av Froyo til Desire opplyste HTC òg at oppdateringa ville vere tilgjengeleg for operatørlåste modellar "in several weeks time". Altså vil den kome, men når er vanskeleg å seie. Du kan jo sjekke om Tele2 let deg låse opp telefonen gratis med ein gong, så lenge du betalar abonnementet i 12 mnd. Telenor og Netcom let deg gjere dette. Ring eller send e-post og spør, då dette ikkje alltid står opplyst på nettet (Netcom opplyser ikkje om at det er gratis når du har bindingstid, men på forespørsel opplyser dei at det er gratis). Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Tror ikke Tele2 låser opp gratis innenfor bindingstiden. Så da må du enten vente på HTC, eller rett og slett kjøpe en opplåsings-kode på nettet: http://www.htccode.com/ http://www.google.no/search?num=30&hl=en&safe=off&q=unlock+htc+desire&btnG=Search Lenke til kommentar
jic Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg sitter med fingeren på "kjøp"-knappen på en HTC Desire på tele2.no nå. Jeg har Tele2 Champion fra før, og den koster bare 499kr med en bra data-pakke og videreføring av abonnementet mitt. Også har jeg lyst å teste ut Android etter to år med iPhone 3G. Android fikk jeg lyst på etter jeg så keynoten ang lanseringen av Froyo 2.2! Men jeg ser Desire'n er merket med "Android 2.1" i nettbutikken. Jeg antar dette er OS'et som medfølger, men at jeg kan oppgradere til 2.2 så fort jeg får den ja? Jeg har jo lest at Desire-eierne har fått 2.2 allerede... edit: la til "operatørlåst" i tittelen En jeg kjenner kjøpte Desire fra tele2 operatørlåst, men den var ikke operatørlåst i hele tatt, Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 jeg twitret med Tele2's kundeservice idag (genialt konsept forresten, alle burde hatt så lett tilgjengelig kundeservice!), og ble informert om at riktignok kommer telefonen med A2.1, men "det er ikke noe problem å oppgradere den til 2.2". så da satser jeg på at han vet hva han snakker om, så jeg bestilte! gleder meg til den kommer, så jeg endelig får testet det mye omtalte Android-systemet jeg har disset hele tiden mens jeg har hatt iPhone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå