NeEeO Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, Jeg vil resette pcen, gjøre så nn at alle programmer/spill jeg har installert skal bli sletta...hvordan gjøre dette? Jeg skulle gjerne brukt Google, men for sikkerhetsskyld satser jeg på forumet...stoler ikke på google Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kun en metode men det kan være 3 fremgangsmåter avhengig av din maskin (navn og modell og opertivsystem ikke oppgitt). 1) Start maskinen med medfølgende CD. Reinstaller operativsystem. 2) Benytt image det er blitt bedt om å lage da du startet maskinen opprinnelig (og evt. er blitt mint om senere). 3) Start maskinen fra skjult partisjon som ligger på harddisken. Se manual som fulgte med maskinen for detaljer. NB! Alle metoder krever at du tar backup av alle data og annen info du ikke vil miste. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har Vista, Acer Aspire 5738ZG, 32-bit, Så noe mer info? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Svaret er allerede gitt. Les manualen til PCen. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Finner ikke cden/manualen til pcen, hva nå? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Start - Alle programmer - AcerSystem - AcerSystem User Guide. Men, det beste du kan gjøre for maskinen din er å kjøpe deg Windows 7, formatere harddisken og legge det inn, clean installering. Da blir du også kvitt all den dritten (programmer, crap- og bloatware) som Acer har for vane å legge på pc'ene sine. Dersom du bruker recovery-metoden, vil du få allt dette tilbake igjen. Endret 5. august 2010 av thomit Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Jeg gjorde ALT + F10, Det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå