krisdar Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Trenger en billig pc som er kjapp og god. Tenker meg å få kjøpt litt deler brukt. Trenger litt råd fra dere om hva jeg burde se etter Tenker meg CPU fra q6600 x q9xxx / en god dual core Exxxx Greit om man kan klokke denne cpu til å yte enda bedre uten så mye stress. Mulig å få et "framtidsrettet" HK til en slik cpu? Sata 6gb / ddr3 Om ikke. hva 775 kort burde man se etter. Hva slags ram burde jeg skaffe meg. Tenker 4 gb til å begynne med. Skjermkort kan jeg tenke meg å gjerne kjøpe nytt, ettersom man får temmelig bra og billige kort nå, eller hut. er det ikke et 5750 kort til 800 ellernoe noenplass. Andre inspill ang Skjermkort ? Tenker jeg lkøper meg et billig antec 300 til 3-400 Trenger en grei Cpu som kan kjøre dette uten probs. Har dere noen inspill ? Har dere noe gammelt og bra kvalitet så bare ta kontakt på csolbe at gmail com thanks Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Etter det jeg ser på Finn og Qxl så kommer dette til å bli din dyreste pc noensinne. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå