Gå til innhold

Kan noen anbefale en rask telefon med muligheter for Internett?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal nå omsider bytte ut min iPhone 3g som jeg har syntes vært helt grei. Jeg har nå kommet dit hen at jeg kan gi en kommando og imens kan jeg koke kaffe og re opp sengen og hvis den husker hva jeg har bedt den om, har den gjort det. Jeg har sett på samsung. Wave og jet er vel som er mest atraktive i forhold til bruk. Kriteriene er den skal kunne gå på nettet og være relativt kjapp den skal også kunne kommunisere med hjelp av bluetooth, musikk er også veldig viktig. Touchscreen er ikke et must, men enten touch eller utskyvbar tastatur. Jeg vil gjerne ha meldinger om hvordan de er og også andre mobiler. Pris er vel noe mellom 500 - 1000. OS er vel android eller Samsung dette er ikke veldig viktig.

På forhånd takk for alle forslag:)

Endret av Kamwolf14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du vurdert den nyeste iPhonen, iPhone 4?

Redigert: "Skal kunne gå på nettet" og "være relativt kjapp" er kriterier som samtlige av dagens smarttelefoner dekker, så hvis du er litt mer spesifikk hjelper det mye. Pris? OS? Størrelse?

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg skal nå omsider bytte ut min iPhone 3g som jeg har syntes vært helt grei. Jeg har nå kommet dit hen at jeg kan gi en kommando og imens kan jeg koke kaffe og re opp sengen og hvis den husker hva jeg har bedt den om, har den gjort det. Jeg har sett på samsung. Wave og jet er vel som er mest atraktive i forhold til bruk. Kriteriene er den skal kunne gå på nettet og være relativt kjapp den skal også kunne kommunisere med hjelp av bluetooth, musikk er også veldig viktig. Touchscreen er ikke et must, men enten touch eller utskyvbar tastatur. Jeg vil gjerne ha meldinger om hvordan de er og også andre mobiler. Pris er vel noe mellom 500 - 1000. OS er vel android eller Samsung dette er ikke veldig viktig.

På forhånd takk for alle forslag:)

Et par ting her...

1. 3G er ennå en kjapp telefon.

2. Wave er rask og moderne telefon men med et nytt OS som har lite programvarer til nå. Jet må du bare glemme da den både er treg, har dårlig skjermrespons og kjører et proprietærsystem med særlig dårlig programvareutvalg.

3. Dersom du bare er passe fornøyd (som i 'helt grei'..) med 3G, og sier at du vil ha en kjapp telefon, så har du ikke så mange valg. Det står på 3Gs, 4, wave, desire, nexus one, HD2 eller lignende med android.

4. Skal du bruke telefonen til nettsurfing, så ER touchskjerm et must. Ingen telefoner med piltaster er raske og enkle på surfe med.

5. Pris mellom 500-1000. Nå tuller du? Kravene dine tilsier en telefon til 3000+. Det beste du får til under 1000 kroner er Samsung Galaxy Spica og Sony Ericsson Xperia X10 mini.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...