Stumble Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, Noen som har forslag til hjemmekinoanlegg for rundt 5000kr? Det kommer til å bli mest brukt til TV, PC og xbox360 (kanskje ps3). Kan så å si ingenting om hjemmekinoanlegg så hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg litt. Vil gjerne at det er forholdsvis små høytalere da jeg ikke har så veldig stor plass i leiligheten (gjør ikke noe om de ser bra ut og) . Lenke til kommentar
qwert Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Hvilken TV har du? Skjermkort med HDMI på PCen? Planer om å kjøpe Blu-ray plater? I den prisklassen kan det kjapt være "flaks" med kombinasjonen av godte tilbud en uke som skiller mellom veldig gode og helt ordinære kjøp. Anbefaler generelt sett rabatterte "fjorårsmodeller" fremfor nylanserte i samme prisklasse, og man kan også gjøre svært gode bruktkjøp om man drister seg den veien. Her er et kjapt forslag på førstnevnte: Onkyo TX-SR507B reciever og Harman Kardon HKTS 7 høyttalere. Endret 3. august 2010 av qwert Lenke til kommentar
Stumble Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Bestilte nettopp http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-50-tom-og-st%C3%B8rre/lg-50pk550/128564.3115/ Tror ikkje PCen har HDMI inngang (er offshore så får ikkje sjekket atm), hadde planer om å kjøpe blu-ray plater ja. Det så jo bra ut det du linka til, selv om jeg ikke har noe spesielt peiling på det Kan nevne at det er ikke forferdelig farlig om prisen går over 5000kr, viss det ikke skal så mye til for å få et greit anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå