Gå til innhold

Når blir en telefon utdatert? (Samsung Wave)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på Samsung Wave nå, men vil den være utdatert om la oss si ett år? Bada er nytt, blir det videre utvikling? Oppdateringer? Blir denne telefonen fulgt opp?

Udatert er vel å ta i men alle telefoner du kjøper nå vil om et år være gammelt nytt da det alltid kommer noe nytt og bedre. Jeg personlig har aldri en tlf i et år mens andre har de i 5 og klarer seg fint men jeg er en teknofrik. Bada er stadig under utvikling og det er bare Samsung som vet hvor stor det vil bli. Jeg har hatt Wave i en mnd og oppdatert den 2 ganger allerede så det må vel kalles oppfølgelse.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Ser på Samsung Wave nå, men vil den være utdatert om la oss si ett år? Bada er nytt, blir det videre utvikling? Oppdateringer? Blir denne telefonen fulgt opp?

Personlig tror jeg Bada enten vil floppe eller bli et low-end-touch-system. Grunn: Apps.

Android har over 50.000 apps og Bada har vel under 1000.

Hvis du klarer deg uten masse apps kan Wave være et ok kjøp. Hardwaren, designet og brukervennligheten er bra, men antall apps, community osv teller negativt for Wave.

Jeg kan også legge til at Samsung er ekstremt trege til å svare på henvendelser fra utviklere som vil lage Bada-programmer. Det tar 3 uker eller mer å få svar på om en app kan godkjennes eller ikke.

Dessuten er Samsung noe sære når det gjelder grunner for avvisning av en app. Som f.eks. feil farge på en knapp :no:

Endret av Kveldsro
Lenke til kommentar

For sent nå, kjøpte telefonen for en time siden, ligger her å lader seg full nå :)

Men tenker at Apps antallet vokser fort. Der finnes en telefon med Bada, og det har ikke vært lenge på markedet, altså der er fortsatt håp, håper jeg. Skal bli deilig å starte den opp etterpå! :)

Lenke til kommentar

For sent nå, kjøpte telefonen for en time siden, ligger her å lader seg full nå :)

Men tenker at Apps antallet vokser fort. Der finnes en telefon med Bada, og det har ikke vært lenge på markedet, altså der er fortsatt håp, håper jeg. Skal bli deilig å starte den opp etterpå! :)

Gratulerer med kjøp av en veldig bra mobil :)

Lenke til kommentar

Trykk deg inn på Tilkoblinger. Så blar du deg ned og slår av Dataroaming og Bruk pakkedata. Da forsvinner 3G. Er ikke helt sikker, men mulig du ikke får MMS meldinger da...

Nei du får ikke mms meldinger da men bare gjør som jeg skrev sett Nettverket til GSM modus da brukes ikke 3G..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...