Ulvehjerte Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei alle sammen. Trenger litt hjelp fra datakyndige. Altså så trenger jeg å finne en strømforsyning som passer til min gamle PC. Limer inn det som er av info om PCN så kanskje noen kan hjelpe meg å finne en ok og rimelig strømforsyning som passer Produktformfaktor Miditårn Maks hovedkortsstørrelse Utvidet ATX (E-ATX) Støttede hovedkort Extended ATX Spesifikasjonssamsvar ATX Antall interne brønner 6 Antall fronttilgjengelige brønner 6 Bredde 20.5 cm Dybde 54 cm Høyde 52.4 cm Vekt 16 kg Farge Svart, sølv Vifter 5 x 9.2 cm - ( 0 installert) 1 x 12 cm - ( 0 installert) Ekspansjon / Tilkoplinger Totalt antall (frie) ekspansjonsbrønner 4 ( 4 ) x tilgang fra forsiden - 5.25" x 1/2H 2 ( 2 ) x tilgang fra forsiden - 3.5" x 1/3H 6 ( 6 ) x intern - 3.5" x 1/3H Grensesnitt 2 x USB - 4 pin USB Type A 1 x IEEE 1394 (FireWire) - 6 pin FireWire 1 x mikrofon - inngang - minijack 3,5 mm 1 x hodetelefoner - utgang - stereo minijack 3,5 mm Strømforsyning Strøminnretning Strømforsyning Installert antall 1 Påkrevd nettspenning AC 120/230 V ( 50 - 60 Hz ) Strømtilførsel 360 watt Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Mer innterresant å vite enn hvilken farge det er på kabinettet ditt er hvor mye strøm (hvor mange watt) som er nødvendig for å holde pc'n gående. Store skjermkort, mange harddisker, osv osv er med på å øke strømforbruket. Utenom det er kravet at strømforsyningen er produsert etter ATX normen. Som du ser på bildet, står det "Spesifikasjonssamsvar: ATX12V2,3". Ergo vil det være fysisk mulig på en praktisk måte å montere strømforsyningen i kabinettet. Screenshot @ Komplett.no : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513044&view=detailed#ProductTabs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå